Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
 


Każdy numer zawierający minimum 72 strony, drukowany co 2 miesiące

 

 

Dostęp online do archiwalnych wydań magazynu

 

Cenne wsparcie menedżerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

W każdym numerze blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

Rozbudowany dział optymalizacji kosztów ze wskazówkami, jak pracować nad poprawą rentowności obiektu

 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Redakcja magazynu jest też organizatorem renomowanego eventu branżowego: Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli - Rentowny Hotel

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy szczególnie:

Pozycjonowanie nadal popularniejsze niż linki sponsorowane    
Już po raz czwarty portal mojekonferencje.pl przeprowadził badanie „Marketing Internetowy Hoteli i Obiektów Konferencyjnych 2017/2018”. Oparty na wynikach badania raport, tak jak w poprzednich latach, pokazuje podejście branży hotelarskiej do obszaru marketingu internetowego, a także wskazuje, jakie stosuje ona narzędzia marketingowe.

Zostało już tylko 120 dni do wejścia w życie RODO    
RODO, czyli rozporządzenie Rarlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) weszło w życie 24 maja 2016 r., jednak zacznie obowiązywać od 25 maja 2018 r.

Uwaga – remont! Jak, kiedy i dlaczego?    
Imponująca liczba nowych inwestycji hotelarskich, coroczne rekordy nowych otwarć obiektów, idą w parze z remontami obiektów istniejących już na rynku. Jak dokonać analizy potrzeb inwestycyjnych? Jak określić nasze możliwości realizacji? Jak zawsze najlepiej wszystko dokładnie policzyć.

Gry hotelowe w marketingu – jak to działa?    
W obecnych czasach, w których żyją nasi potencjalni goście, okresie dobrobytu i najnowszych technologii, najważniejszym elementem skutecznej komunikacji z klientami jest budowanie relacji opartej na mechanizmach z ich codziennego, nowoczesnego życia. Dlatego warto wspomnieć o pojęciu grywalizacji i zastanowić się, czy można zastosować schematy z gier w hotelowych działaniach marketingowych.

Poznaj pełen spis treści bieżącego numeru:
 

WIADOMOŚCI Z BRANŻY

TEMAT NUMERU

  • Pozycjonowanie nadal popularniejsze niż linki sponsorowane

HOTEL MARKETING

  • Jak przygotować się do realizacji eventu, czyli diabeł tkwi w szczegółach
  • Linki sponsorowane – przegapione rozwiązania i nowe możliwości dla hotelarstwa
  • „Biznes Hotel” w liczbach

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

  • Trzy największe błędy przy wyborze technologii

INWESTYCJE HOTELOWE

  • Zostało już tylko 120 dni do wejścia w życie RODO
  • Millenials w hotelu – jak z nim pracować?
  • Uwaga – remont! Jak, kiedy i dlaczego?

HOTELOWY KNOW-HOW

  • Jeżeli chcesz się rozwijać, osiągniesz sukces
  • Gry hotelowe w marketingu – jak to działa?
  • Czego może żądać gość hotelowy? Ubezpieczmy się
  • Wszystko, czego nie wiesz o serwowaniu kawy
  • Jak trafiać do gości biznesowych poprzez media społecznościowe? (cz. II)
  • Ekologia ma znaczenie przy wyborze hotelu

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

  • Jakie działania marketingowe w hotelu podjąć, by lepiej przejść sezon niski?
  • Wentylacja kuchni wymaga sprawdzonych rozwiązań

PRZEGLĄD PRAWNY

  • 12 twardych faktów o RODO

SPA & WELNESS

  • Niska rentowność świetnego obiektu. Brzmi znajomo?

KATALOG FIRM

Stałe działy
 

TWARZĄ W TWARZ 
Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów

REVENUE MANAGEMENT 
Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.

HOTELOWY KNOW-HOW 
Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!

TRENDS & DESIGN 
To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.

HOTEL MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go  do odpowiedzialności za nadużycia?

PRZEGLĄD PRAWNY 
W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych  jednostek kontrolujących hotele.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa