Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
 


Każdy numer zawierający minimum 72 strony, drukowany co 2 miesiące

 

 

Dostęp online do archiwalnych wydań magazynu

 

Cenne wsparcie menedżerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

W każdym numerze blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

Rozbudowany dział optymalizacji kosztów ze wskazówkami, jak pracować nad poprawą rentowności obiektu

 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Redakcja magazynu jest też organizatorem renomowanego eventu branżowego: Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli - Rentowny Hotel

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy szczególnie:

TEMAT NUMERU
Inwestowanie w edukację, czyli o rozwoju działu sprzedaży    

Działy sprzedaży w hotelach, niezależnie od profilu, miejsca czy gwiazdek, często są zlepkiem przypadkowych osób, bywa, że protegowanych właścicieli lub miejscem pracy dla krewnych. Jak nie wiadomo, co z robić z człowiekiem, to może niech spróbuje sprzedaży, przecież każdy może się tego nauczyć. W tym miejscu trzeba podkreślić, że każdy zatrudniony w hotelu powinien nauczyć się perfekcyjnie wykonywać swoją pracę, a nie jakoś. Warto zatem zainwestować w edukację pracowników.

HOTEL MARKETING
Event hotelowy (cz. VIII) Wdrożenie systemu sprzedażowego, czyli oczekiwanie na cud     

RODO, czyli rozporządzenie Rarlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) weszło w życie 24 maja 2016 r., jednak zacznie obowiązywać od 25 maja 2018 r.

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE
Zestawienie rozwiązań smart - zmień swój hotel w inteligentny budynek     

Każdy klient ma swoje preferencje związane z pobytem w hotelu. Dzięki nowoczesnym technologiom w zasadzie całe wyposażenie pokoi może dopasowywać się do gustów gości. Poczynając od świateł, programów w telewizji, temperatury, a na wiszących na ścianach obrazach kończąc. To jednak nie tylko kwestia komfortu gości, ale i realnych korzyści dla zarządzających obiektami. Inteligentny hotel sam dba o minimalizowanie zużycia energii czy zgłaszanie możliwych usterek nawet zanim do nich dojdzie.

HOTELOWY KNOW-HOW
Kawa na śniadanie w hotelu – uzupełnienie czy wartość dodana?

Czy zastanawialiście się, czym stoją śniadania w hotelach? Odpowiedź jest prosta. To przede wszystkim jajka pod różnymi postaciami i kawa. Według raportu HRS z 2017 r. 30% ankietowanych klientów hoteli uznało, że najważniejszym składnikiem śniadania jest kawa. Natomiast 54% badanych przedstawicieli branży deklaruje, że w ich hotelu serwuje się kawę z ekspresu ciśnieniowego, a każdy hotel średnio zużywa 211 kg kawy rocznie!

PRZEGLĄD PRAWNY
12 przyczyn rozwiązania umowy o pracę    

Hotelarz, wypowiadając pracownikowi umowę o pracę na czas nieokreślony lub składając oświadczenie o jej rozwiązaniu bez wypowiedzenia, musi podać przyczynę takiego oświadczenia (art. 30 § 4 kodeksu pracy). W artykule tym proponuję przegląd najczęściej wpisywanych przyczyn do oświadczeń o wypowiedzeniu umowy o pracę i ich oceny prawnej dokonywanej przez polskie sądy.

PORADNIK INWESTORA
Hotel po gruntownej renowacji. Jak przeprowadzić ją skutecznie?
Zmieniające się trendy designu i wystroju hoteli powodują, że właściciele obiektów muszą szybko podejmować decyzję o remontach. Renowacje obiektów trwają miesiącami, a czasami latami. Zależy to od charakteru budynku i finansowania remontów. W tym artykule postaram się wyjaśnić, jak skutecznie przeprowadzić renowację hotelu.

Poznaj pełen spis treści bieżącego numeru:
 

RAPORT SPECJALNY

  • Przegląd producentów materacy hotelowych – zadbaj o spokojny sen gości

TEMAT NUMERU

  • Inwestowanie w edukację, czyli o rozwoju działu sprzedaży

HOTEL MARKETING

  • Nowoczesny marketing dostarczający hotelom gorące leady
  • Poznaj nowości w programach reklamowych

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

  • Wszystko co musisz wiedzieć o sprzęcie i infrastrukturze teletechnicznej - LSI
  • Zestawienie rozwiązań smart - zmień swój hotel w inteligentny budynek
  • Produkty Hotelgram już dostępne w Polsce! Webowy PMS i nie tylko!
  • Zapewnij swoim klientom rozrywkę, jaką daje telewizja hotelowa – UPC

HOTELOWY KNOW-HOW

  • Zorganizuj konferencję wartą zapamiętania – wywiad z Grzegorzem Asmanem
  • Jakość hoteli nad Bałtykiem – gdzie jechać, żeby być zadowolonym?
  • Kawa na śniadanie w hotelu – uzupełnienie czy wartość dodana?
  • 10 elementów, które czynią hotel prawdziwie luksusowym
  • Jakie wina lubi mieszkaniec kraju nad Wisłą?
  • Hotel na błysk – zainwestuj w odpowiedni sprzęt

PRZEGLĄD PRAWNY

  • 12 przyczyn rozwiązania umowy o pracę

SPA & WELLNESS

  • Sprzedawaj skutecznie usługi SPA
  • Różnorodność to nasza specjalność
  • Tam, gdzie pot i łzy, czyli o czystości i dezynfekcji w hotelowej

PORADNIK INWESTORA

  • Hotel po gruntownej renowacji. Jak przeprowadzić ją skutecznie?
  • Projektowanie i renowacja – przegląd rozwiązań 2018/19
  • Pierwszy hotel MGallery w Polsce z wnętrzami zbudowanymi przez Tétris
  • Condohotele i aparthotele, czyli inwestycje hotelowe inaczej

KATALOG FIRM

  • Katalog Firm

WIADOMOŚCI Z BRANŻY

  • Wiadomości z branży

 

Stałe działy
 

TWARZĄ W TWARZ 
Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów

REVENUE MANAGEMENT 
Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.

HOTELOWY KNOW-HOW 
Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!

TRENDS & DESIGN 
To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.

HOTEL MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go  do odpowiedzialności za nadużycia?

PRZEGLĄD PRAWNY 
W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych  jednostek kontrolujących hotele.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa