Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
 


Każdy numer zawierający minimum 72 strony, drukowany co 2 miesiące

 

 

Dostęp online do archiwalnych wydań magazynu

 

Cenne wsparcie menedżerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

W każdym numerze blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

Rozbudowany dział optymalizacji kosztów ze wskazówkami, jak pracować nad poprawą rentowności obiektu

 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Redakcja magazynu jest też organizatorem renomowanego eventu branżowego: Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli - Rentowny Hotel

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy szczególnie:

TEMAT NUMERU
Menu śniadaniowe w hotelu – czego oczekują goście?    

Śniadanie to najważniejszy ze wszystkich spożywanych w ciągu dnia posiłków i często jest jedynym posiłkiem, jaki gość je w hotelu – zazwyczaj jest już wliczone w cenę noclegu. Dlatego warto z tego posiłku uczynić jeden z największych atutów obiektu i skomponować go idealnie w aspekcie segmentacji naszych gości.

HOTEL MARKETING
Event hotelowy (cz. VIII) Wdrożenie systemu sprzedażowego, czyli oczekiwanie na cud     

RODO, czyli rozporządzenie Rarlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) weszło w życie 24 maja 2016 r., jednak zacznie obowiązywać od 25 maja 2018 r.

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE
Wybieramy telewizję hotelową. Co warto wiedzieć?     

Dobry hotel wyróżnia się innowacją i zastosowaniem najnowszej techniki, a telewizja hotelowa powinna być czymś więcej niż tylko przekaźnikiem filmów i programów informacyjnych. W dzisiejszych czasach wpływa również na poprawę obsługi, automatyzuje rozliczenia oraz zwiększa efektywność pracy personelu, co przyczynia się do zwiększenia zarobków.

HOTELOWY KNOW-HOW
Komfortowy i funkcjonalny pokój hotelowy

W Polsce z roku na rok przybywa hoteli, które są nie tylko coraz lepiej zarządzane, ale i projektowane. Mamy grono polskich, uznanych architektów, którzy specjalizują się w inwestycjach hotelowych. Mimo to w dalszym ciągu popełniane są błędy na etapie projektowania wnętrz. Przedkłada się estetykę nad funkcjonalność i zapomina o komforcie gościa. A diabeł tkwi w szczegółach!

PRZEGLĄD PRAWNY
Zmiany w prawie pracy. Co powinieneś wiedzieć?     

Ostatnie kilka lat przyniosło wiele zmian w prawie pracy, a ustawodawca szykuje nam kolejne. Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie ostatnio wprowadzonych przepisów, tak aby zatrudnianie i zwalnianie pracowników nie niosło za sobą żadnych niespodzianek dla hotelarzy

SPA & WELLNESS
Rentowne SPA – jakich błędów unikać?

Aby SPA było rentowne warto dobrze zaplanować strukturę zatrudnienia i rozdzielić obowiązki, tak, by każdy wiedział co i jak robić. W poniższym artykule wyjaśnię, jakich błędów nie popełniać, by było to możliwe to zrealizowania.

Poznaj pełen spis treści bieżącego numeru:
 

RAPORT SPECJALNY

  • Przegląd ekspresów automatycznych do kawy jako rozwiązanie śniadaniowe

TEMAT NUMERU

  • Menu śniadaniowe w hotelu – czego oczekują goście?

HOTEL MARKETING

  • 10 praktycznych sposobów zwiększających widoczność hotelu w mediach społecznościowych
  • Event hotelowy (cz. VIII) Wdrożenie systemu sprzedażowego, czyli oczekiwanie na cud
  • Nie daj się zwieść współczynnikowi odrzuceń!

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

  • Wybieramy telewizję hotelową. Co warto wiedzieć?
  • Jaką rolę odgrywają „PMSy” w hotelarstwie i dlaczego ułatwiają pracę?

INWESTYCJE HOTELOWE

  • Jaka strategia komercjalizacji hotelu?
  • Systemy automatyki budynkowej – jak wykorzystać ich potencjał w hotelach
  • Skuteczne wejście w hotelowy boom

HOTELOWY KNOW-HOW

  • PFRON – dokąd zmierzasz, przedsiębiorco?
  • Tekstylia hotelowe – kupować czy wynajmować?
  • Komfortowy i funkcjonalny pokój hotelowy
  • Idealny bar hotelowy – jak go urządzić?
  • Zmieniający się świat turystyki biznesowej
  • Innowacyjne metody utrzymania czystości podłogi w kuchni

PRZEGLĄD PRAWNY

  • Zmiany w prawie pracy. Co powinieneś wiedzieć?

SPA & WELLNESS

  • Rentowne SPA – jakich błędów unikać?
  • Uatrakcyjnij pobyt w hotelu swoim gościom!

KATALOG FIRM

  • Katalog Firm

Stałe działy
 

TWARZĄ W TWARZ 
Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów

REVENUE MANAGEMENT 
Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.

HOTELOWY KNOW-HOW 
Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!

TRENDS & DESIGN 
To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.

HOTEL MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go  do odpowiedzialności za nadużycia?

PRZEGLĄD PRAWNY 
W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych  jednostek kontrolujących hotele.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa