Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
NOWY DZIAŁ

"Inwestycje hotelowe": Rozmiar ma znaczenie, czyli jak dużego hotelu potrzebujemy, by przynosił zyski?

 


Łączymy wiedzę z praktyką - wspieramy managerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

 

72 strony co dwa miesiące, dostęp do numerów archiwalnych

 

W każdym numerze: blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

W każdym numerze rozbudowany dział optymalizacji kosztów, a w nim fachowe porady

 

Organizator Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli

 

 
Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, tj.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy również

Jak zarządzać kluczowymi klientami w hotelu?    
O tym, że hotel nie może funkcjonować bez klientów, wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą identyczne korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby upewnić się, że nasze działania i nakłady finansowe są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem? Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie: „Kto dla nas jest kluczowym klientem?”.

Rynek obiektów konferencyjnych w Polsce w 2017 r.
To już 6. edycja raportu, w którym prezentujemy analizę rynku branży spotkań i sytuację obiektów konferencyjnych w Polsce. Tak jak i w poprzednich latach, raport jest próbą odpowiedzi na pytania o kondycję obiektów konferencyjnych, tendencje związane z zachowaniami klientów korporacyjnych na rynku spotkań, sposoby dokonywania przez nich wyborów i o kryteria, na podstawie których obiekty podejmują działania, aby realizować cele sprzedażowe.

Przewodnik po technologiach w hotelarstwie (cz. I)
Technologia w hotelarstwie staje się kluczowa w zdobywaniu i utrzymywaniu relacji z klientem. Inwestycja w technologie w hotelu jest więc inwestycją w szybkie dotarcie do klienta, dostarczenie mu odpowiedniej i oczekiwanej usługi, wsłuchanie się w jego potrzeby i przyzwyczajenia, zachęcenie do zaangażowania, umilenie pobytu, zdobycie i podtrzymanie jego lojalności. Technologia jednak nie zastąpi nam profesjonalnej obsługi klienta. Nawet w hotelach „samoobsługowych” technologia ją wspiera i profesjonalizuje.

Pozyskanie finansowania na projekt hotelowy – jak osiągnąć sukces?
W ostatnim czasie widzimy szybko poprawiającą się koniunkturę na rynku hotelarskim. Pojawia się na nim wielu nowych inwestorów zainteresowanych realizacją projektów, niezwiązanych dotąd z segmentem nieruchomości hotelowych. Jak każda inwestycja, również hotel wymaga pozyskania znacznych środków własnych na jej sfinansowanie. Rzadko zdarza się, aby inwestorzy posiadali wystarczające środki własne, a co za tym idzie – zwiększa się zapotrzebowanie na zewnętrzne źródła finansowania.

Wszystko, co musisz wiedzieć o weselach w hotelu
Lato to sezon ślubów. Coraz bardziej popularne wśród par jest urządzanie ceremonii weselnych w obiektach hotelarskich. Nowożeńcy liczą z reguły, że hotel zapewni bardziej elegancką oprawę ceremonii niż przeciętna sala weselna. Żal byłoby nie wykorzystać możliwości zarobkowych, jakich przysparzają takie okazje hotelarstwu. Jak uregulować warunki prawne takiej imprezy, by bilans wesela zamknął się dla hotelarza na plusie?

 
Stałe działy
 

TWARZĄ W TWARZ 
Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów

REVENUE MANAGEMENT 
Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.

HOTELOWY KNOW-HOW 
Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!

TRENDS & DESIGN 
To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.

HOTEL MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go  do odpowiedzialności za nadużycia?

PRZEGLĄD PRAWNY 
W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych  jednostek kontrolujących hotele.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa