Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
 


Każdy numer zawierający minimum 72 strony, drukowany co 2 miesiące

 

 

Dostęp online do archiwalnych wydań magazynu

 

Cenne wsparcie menedżerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

W każdym numerze blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

Rozbudowany dział optymalizacji kosztów ze wskazówkami, jak pracować nad poprawą rentowności obiektu

 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Redakcja magazynu jest też organizatorem renomowanego eventu branżowego: Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli - Rentowny Hotel

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy szczególnie:

Kto powinien rządzić w hotelu, czyli dylematy zarządzania    
Inwestorami budującymi hotel w Polsce są często osoby zupełnie nieznające branży. Traktują hotel jako kolejną lokatę kapitału. Nierzadko dzięki takim właśnie osobom, które często realizują tym projektem swoje marzenia, rynek hotelowy rozwija się bardzo szybko. Liczba powstających obiektów w standardzie trzech i czterech gwiazdek w Polsce jest naprawdę imponująca.

Egzekwowanie długów – jak skutecznie odzyskać swoją należność?    
Firma zamówiła w hotelu imprezę dla pracowników z noclegami. Wszystko przebiegło zgodnie z umową, klient wydawał się zadowolony. Kiedy jednak przyszło do płacenia, osoba odpowiedzialna ze strony kontrahenta nie odbiera telefonów, a jak już odbierze, wykręca się jakimiś formalnościami. Jak wyegzekwować to, co się nam bez wątpienia należy?

Pracownik recepcji jako silne ogniwo sprzedaży    
Często mówi się o recepcji jako „sercu” hotelu. Jak duże znacznie ma więc pracownik recepcji w procesie sprzedaży? Bezdyskusyjne jest posiadanie przez recepcjonistę umiejętności sprzedażowych, czyli umiejętności przedstawienia oferty językiem korzyści – podkreślającym atuty hotelu.

Przewodnik po technologiach w hotelarstwie (cz. III)    
W poprzednim artykule w „Biznes Hotelu” opisywałem podstawowe funkcje PMS, części recepcyjne i booking engine wbudowane w PMS. Tym razem chciałbym zająć się technologiami z dziedziny Revenue Management i Dystrybucji, które są dostępne bezpośrednio z PMS albo poprzez możliwość połączenia się z PMS-em (interfejs).

Poznaj pełen spis treści bieżącego numeru:
 

TEMAT NUMERU

  • Kto powinien rządzić w hotelu, czyli dylematy zarządzania

HOTEL MARKETING

  • Rezerwacja eventów online – dla odważnych czy szaleńców?
  • Historia sukcesu hoteli Jordan Group z yieldPlanet
  • Wzrost konkurencji na rynku hotelarskim – jak zadbać o właściwy marketing?

TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

  • Przewodnik po technologiach w hotelarstwie (cz. III)

REVENUE MANAGEMENT

  • Jak zarządzać przychodami SPA?

INWESTYCJE HOTELOWE

  • Jakie korzyści płyną z przystąpienia do sieci hotelowej?

HOTELOWY KNOW-HOW

  • Zapewnij swoim klientom rozrywkę, jaką daje telewizja hotelowa
  • Jak wykorzystać kampanię PPC, aby zwiększyć ruch z rynków zagranicznych?
  • Przechowywanie wina – warunki, ryzyko, koszty
  • Pracownik recepcji jako silne ogniwo sprzedaży
  • Czy silna marka wpływa na wyniki sprzedaży?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW

  • KES – Kitchen Energy Saver. System do obniżenia kosztów zużycia energii elektrycznej

PRZEGLĄD PRAWNY

  • Egzekwowanie długów – jak skutecznie odzyskać swoją należność?

TRENDS & DESIGN

  • Zarządzanie tekstyliami – czy rzeczywiście opłaca się je wynajmować?
  • Na co zwrócić uwagę, urządzając łazienkę hotelową?
  • W czym tkwi sukces udanej inwestycji hotelowe

SPA & WELNESS

  • Fundamenty SPA w hotelu. Jak stworzyć unikalną strefę relaksu?
  • Kiedy siłownia w hotelu jest potrzebna?

WIADOMOŚCI Z BRANŻY

  • Liczby mówią za siebie. Relacja z pierwszego w Polsce SPA Revenue Management
  • Poznaj nowatorskie rozwiązania firmy 1st Element!
  • Orbis świętuje 20. rocznicę debiutu giełdowego
  • Doświadczenie i design. Muraspec świętuje 20. urodziny

KATALOG FIRM

 

Stałe działy
 

TWARZĄ W TWARZ 
Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów

REVENUE MANAGEMENT 
Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.

HOTELOWY KNOW-HOW 
Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!

TRENDS & DESIGN 
To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.

HOTEL MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go  do odpowiedzialności za nadużycia?

PRZEGLĄD PRAWNY 
W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych  jednostek kontrolujących hotele.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa