Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Hotel

Biznes Hotel

Czasopismo
  • Międzynarodowe trendy i doświadczenie hotelarzy z całego świata,
  • Ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych,
  • Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów,
  • Najwyższa jakość treści gwarantowana przez zespół autorski,
  • Revenue Managment oczami ekspertów,
  • Stała rubryka – „Przegląd prawny”
  • Ponad 5000 sprzedanych prenumerat,
  • Ponad 2000 osób uczestniczących w Kongresach Biznes Hotel

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
NOWY DZIAŁ

"Inwestycje hotelowe": Rozmiar ma znaczenie, czyli jak dużego hotelu potrzebujemy, by przynosił zyski?

 

 


Łączymy wiedzę z praktyką - wspieramy managerów i dyrektorów hoteli w codziennej pracy

 

 

72 strony co dwa miesiące, dostęp do numerów archiwalnych

 

W każdym numerze: blisko 20 stron marketingu hotelowego: nowoczesne narzędzia, technologie, skuteczne rozwiązania

 

W każdym numerze rozbudowany dział optymalizacji kosztów, a w nim fachowe porady

 

Organizator Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli

 

 
Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, tj.: Dagmara Plata-Alf, Krzysztof Głąbiński, Sławomir Wróblewski, Alex Kloszewski

 

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiego Kongresu Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych w Polsce!

To jedyne w Polsce wydarzenie, w którym spotyka się kadra zarządzająca hoteli w Polsce, by wymieniać wiedzę i brać udział w najbardziej praktycznym i warsztatowym wydarzeniu w kraju. Wybierając nasz Kongres masz pewność, że decydujesz się na doświadczonego i sprawdzonego organizatora – wydawcę najlepiej ocenianego w branży tytułu hotelarskiego. Szanujemy Twój czas – Kongres Właścicieli i Menedżerów Hoteli i Obiektów Hotelowych to jeden intensywny dzień, po którym wrócisz zainspirowany, z gotowymi do wdrożenia pomysłami.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Krzysztof Głąbiński - Absolwent Technikum Hotelarskiego, WSTiH w Warszawie, ze studiami podyplomowymi na University of Aberdeen, oraz w WITS Business School w Johannesburgu. Doświadczenie zdobywał w liniach lotniczych, hotelarstwie i nowych technologiach pracując dla takich firm, jak Hotel Marriott w Warszawie, hotel J.W. Marriott Dubai, Delta Airlines oraz dla British Airways, m.in. jako Country Manager Poland. Przez 10 lat odpowiadał za region Europy i Afryki Północnej dla British Airways, specjalizując się w Revenue Management, Revenue Development i Dystrybucji
  • Sławomir Wróblewski - Sekretarz Generalny Stowarzyszenia "Konferencje i Kongresy w Polsce". Od 2014 prowadzi Meeting Industry Institute www.meetinginstitute.pl. Dziennikarz-politolog, wykładowca akademicki, autor kilkuset artykułów dotyczących branży konferencyjno-kongresowej, edytor i wydawca katalogów i raportów. Prowadzi szkolenia i doradztwo w zakresie rozwoju firm i regionów z wykorzystaniem konferencji, kongresów, eventów biznesowych oraz inwestycji w turystyce biznesowej.
  • Alex Kloszewski - były dyrektor regionalny InterContinental Hotels Poland & Czech Republic, obecnie Partner Zarządzający spółki Hotel Professionals.Alex Kloszewski jest związany z hotelarstwem od 1973 r. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Stanach Zjednoczonych, pracując dla sieci Marriott Hotels & Resorts. Był również zawodowo związany z Radisson Hotels, Wyndham Hotels International w miastach: Los Angeles, Dallas, San Antonio, New Orlean, Palm Beach na Arubie i Szczecin. Zajmując stanowisko dyrektora generalnego 5-cio gwiazdkowego hotelu InterContinental w Warszawie, odegrał kluczową rolę w realizacji inwestycji, otwarciu i stabilizacji hotelu na rynku. W 2002r. Alex Kloszewski założył fundację Warsaw Destination Alliance, której zadaniem jest promocja Warszawy i rozwój lokalnej turystyki.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc i hoteli „z duszą”.
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branży turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
W bieżącym numerze polecamy również
  • NOWY DZIAŁ "Inwestycje hotelowe": Rozmiar ma znaczenie, czyli jak dużego hotelu potrzebujemy, by przynosił zyski?
  • Programy lojalnościowe – spraw, by gość do Ciebie wracał
  • Czystość siłowni i strefy SPA – jak robić to dobrze?
  • Czy mamy przełom w płatnościach na rzecz organizacji zbiorowego zarządzania?
  • Event hotelowy (cz. I). Zarządzanie eventami – jak przygotować się do zmian?

Od teraz, co 2 miesiące, Blanka Retmańska-Man będzie podejmować kwestie eventów w hotelu, ich sprzedaży i rentowności.

 
Stałe działy
 

TEMAT NUMERU
W każdym wydaniu poruszamy aktualny temat w branży hotelowej.

MARKETING
Kompleksowy plan promocji hotelu, w tym wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych. Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają nowych gości oraz przywiązują tych, którzy już Cię odwiedzili. Podpowiemy w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług.

REVENUE MANAGEMENT
Świeża dawka wiedzy dotyczącej zarządzania ceną hotelu. Revenue Management, tak często wciąż pomijany przez polskich hotelarzy, jest kluczem do sukcesu i sposobem osiągania rentowności hotelu. Wiedza prezentowana jest w przystępnej formie, a każdy kolejny artykuł pozwala wdrożyć elementy Revenue Management do swojego obiektu.

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW
Dział, w którym dokonujemy przeglądu najnowszych technologii i rozwiązań, pozwalających na ograniczenie kosztów w hotelu i ich optymalizację. Każdy hotelarz doceni ten dział.

PRZEGLĄD PRAWNY
W każdym numerze Kancelaria Zdanowscy i Wspólnicy przygotowuje zagadnienia związane z potencjalnie trudnymi sytuacjami prawnymi, które mogą przytrafić się hotelarzowi. Bezcenna wiedza, poparta konkretnymi przykładami i studiami przypadków z całą pewnością spotyka się z ciekawością ze strony naszych czytelników.

INWESTYCJE HOTELOWE
Co dwa miesiące specjaliści Hotel Professionals poruszają kwestie ważne z punku widzenia podejmowanych inwestycji hotelowych.
 

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne
  • Zniżki w presitiżowych konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa