Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.

praca

Dynamiczny rozwój Forum Media Polska Sp. z o.o. i jego otwartość na nowe idee sprawia, że możemy zaoferować zarówno absolwentom, jak i doświadczonym specjalistom - pracę w atmosferze sukcesu i rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku. Zainteresowanych szczegółami rekrutacji prosimy o kontakt z Sekretariatem (kariera@e-forum.pl).


FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o., członek międzynarodowego holdingu Forum Media Group, poszukuje osób do pracy na stanowisku:

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (CALL CENTER w dziele MARKETINGU)

Miejsce pracy: Poznań

Sprzedaż to budowanie relacji. Jeżeli chcesz je tworzyć i pracować w jednym z najskuteczniejszych  działów marketingu w Poznaniu –  sprawdź, czy poniższy opis dotyczy Ciebie

Jestem:

  • gotowy  na naukę nowego podejścia sprzedażowego (sprzedaż telefoniczna)
  • komunikatywny,  umiem słuchać
  • w stanie  nawiązywać  i utrzymywać dobre relacje z klientami
  • wytrwały
  • świadomy tego, że  dobra organizacja pracy to podstawa
  • dobry w tym co robię, a wiem, że mogę być jeszcze lepszy!

 

Większość Twoich odpowiedzi to TAK? Świetnie!

Gwarantujemy:

  • stabilne zatrudnienie i umowę o pracę od pierwszego dnia
  • pracę w kreatywnym i pełnym inspiracji zespole call center w dziale marketingu
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach od 8 do 16 (wszystkie weekendy wolne)
  • atrakcyjne wynagrodzenie, na które masz realny wpływ! Średnie zarobisz od 2500 – 4500 tys. na rękę
  • opiekę medyczną w prywatnej klinice
  • szeroki pakiet szkoleń produktowych oraz sprzedażowych

 

Praca Specjalisty ds. sprzedaży (Call Center) to:

  • telefoniczna sprzedaż profesjonalnych i cenionych czasopism oraz publikacji, programów i szkoleń Wydawnictwa FORUM MEDIA POLSKA przy wykorzystaniu gotowych baz
  • realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych
  • udział w projektach i badaniach rynkowych oraz w analizie potrzeb i wymagań Klientów
  • budowanie pozytywnego wizerunku Firmy w kontakcie telefonicznym  z Klientem

 

Na Twoje CV czekamy do 30 stycznia. Dokumenty wyślij na adres:

kariera@e-forum.pl

 

 

W tytule wiadomości należy dopisać: Freebooki/2016/FB

CV powinno zawierać informację: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do  realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r.; Dz. U. Nr 133, poz. 883).