Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Social Media Manager

Social Media Manager

Czasopismo

Magazyn w całości poświęcony mediom społecznościowym.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Social Media Manager

Magazyn w całości poświęcony mediom społecznościowym.

 

 

 

 
  • Czasopismo szkoleniowe – praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
  • Obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych
  • Najwybitniejsi specjaliści i praktycy, podzielą się z Wami swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem na temat najbardziej skutecznych i sprawdzonych sposobów promocji oraz komunikacji w social mediach
  • Gotowe schematy działania, najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i realnie wpłyniesz na swoją karierę
  • Tylko u nas unikalne i w pełni merytoryczne treści niedostępne nigdzie indziej!
 
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • W każdym numerze 70 stron praktycznej i rzetelnej wiedzy
  • Stały kontakt z redakcją - pełne wsparcie czytelników przez redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie
  • Zniżki na branżowe wydarzenia organizowane przez redakcję magazynu
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdziesz:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej
 
Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Online Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W najnowszym numerze:
 

FIRMA W SOCIAL MEDIACH:

  • Lokalny - globalny internet Internetowe spostrzeżenia z Europy Środkowo- Wschodniej

FIRMA W SOCIAL MEDIACH:

  • Dziewięć mitów na temat Facebooka i Instagrama – o zasięgach, algorytmie i publikacji treści
    / Szymon Lisowski
  • Naga prawda o Facebooku…?
    / Daniel Kędzierski
  • Osiem porad dla tych, co walczą o zasięg i zaangażowanie w 2019 roku
    / Tomasz Brusik
  • Siedem nieoczywistych strategii targetowania reklamy na Facebooku
    / Karolina Kociołek

CONTENT MARKETING:

  • Jakie treści tworzyć na Facebooku? Top 22 kreatywne pomysły na posty
    / Anna Ledwoń Blacha
  • Pięć dobrych praktyk w kreowaniu treści w social mediach
    / Karolina Kumor
  • Jak zadbać o efektywny copywriting w social media?
    / Karolina Stachowiak

REKLAMA W SOCIAL MEDIACH:

  • Marketing na Instagramie – jak i co mierzyć?
    / Zosia Górska
  • Instastories w pigułce – czyli jak tworzyć efektywne relacje na Instagramie
    / Katarzyna Witkowska
  • Dlaczego IGTV to niewykorzystany potencjał w promocji marki?
    / Agata Patoła
  • Identyfikacja wizualna marek i produktów premium w serwisie Instagram
    / Norbert Oruba

LINKEDIN:

  • B2b Skuteczna sprzedaż na LinkedIn – budowanie marki osobistej
    / Kamil Mirowski

CHATBOTY:

  • O tym, jak w kraju nad Wisłą materializuje się fantastyka – „Polskie chatboty 2018”, pierwszy w Polsce raport o kondycji rodzimych botów
    / Maciej Maliszewski

NA CZASIE:

  • -#SocialMediaNews Przegląd nowości ze świata mediów społecznościowych
    / Klaudia Żyłka
W następnym numerze:
 

FIRMA W SOCIAL MEDIACH

  • Jak monitorować konkurencję w mediach społecznościowych- sposoby i narzędzia social media managera
  • PR i Social Media- jak monitoring wspiera pracę social media managera

REKLAMA W SOCIAL MEDIA

  • Zasięgi i zaangażowanie 2018 AD- co robić, by osiągać cele.
  • RTM w praktyce- jak pisać, by…konwertować.

TWITTER

  • Zaangażowanie na Twietterze- jak nawiązywać relacje i podnosić wskaźnik ER

LIKEDIN

  • Reklama Likedin dla małych i średnich budżetów od A do Z.

WIDEO MARKETING

  • Jak przygotować profesjonalne wideo na YT krok po kroku- od celu przez scenariusz do realizacji.
  • Micro-wideo w komunikacji marketingowej.

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska, joanna.czeladzinska@forum-media.pl, tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 70
Format A4
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 5 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.sm-manager.pl