Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Social Media Manager

Social Media Manager

Czasopismo

Magazyn w całości poświęcony mediom społecznościowym.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Social Media Manager

Magazyn w całości poświęcony mediom społecznościowym.

 

 

 

 
  • Czasopismo szkoleniowe – praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach
  • Obowiązkowa lektura dla każdego, kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację i promocję w mediach społecznościowych
  • Najwybitniejsi specjaliści i praktycy, podzielą się z Wami swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem na temat najbardziej skutecznych i sprawdzonych sposobów promocji oraz komunikacji w social mediach
  • Gotowe schematy działania, najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i realnie wpłyniesz na swoją karierę
  • Tylko u nas unikalne i w pełni merytoryczne treści niedostępne nigdzie indziej!
 
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • W każdym numerze 70 stron praktycznej i rzetelnej wiedzy
  • Stały kontakt z redakcją - pełne wsparcie czytelników przez redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie
  • Zniżki na branżowe wydarzenia organizowane przez redakcję magazynu
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdziesz:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej
 
Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W najnowszym numerze:
 

FIRMA W SOCIAL MEDIACH:

  • Najlepszy sposób na pozyskiwanie klientów w social mediach – Dagmara Pakulska
  • Jak wykorzystać social media do obsługi klienta? – Grzegorz Berezowski
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych – Ty też możesz odnieść sukces! – Klaudia Żyłka Jan Zając
  • Klient w centrum – pięć kampanii, które zainspirują Cię do działania – Olga Golonka
  • Facebook lokalnie – jak w pełni wykorzystać potencjał platformy i docierać do „najbliższych” klientów? – Franciszek Georgiew
  • PR w social mediach – jak budować wizerunek i dbać o reputację – Karolina Janik
  • Wszystko, co powinieneś wiedzieć o hasztagach – Magdalena Urbaniak
  • Analityka w social mediach – wszystko,co musisz wiedzieć o UTM – Krzysztof Marzec

FACEBOOK MARKETING:

  • Dlaczego Facebook nie sprzedaje i jak sprawić, by zaczął? – Agata Chmielewska

REKLAMA W SOCIAL MEDIACH:

  • Kliki vs. odsłony – w jaki sposób optymalizować reklamę w social mediach? – Anna Robotycka

CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH:

  • Dlaczego dobry content jest dobry? – Monika Glosowitz

INFLUENCER MARKETING:

  • Jak ocenić potencjał influencera, czyli sztuka „dobrego wyboru” – siedem metod efektywnego poszukiwania twórcy idealnego – Weronika Wyrzykowska Kamil Bolek

LINKEDIN:

  • Płatna reklama na LinkedIn – Adrian Gamoń

NA CZASIE:

  • Jak połączyć analitykę i social media? – Daniel Kedzierski
  • Zamiast sprzedawcy zatrudnij bota – Maja Schaefer
  • Case study – kryzys w Green Caffe – Rafał Miazga
W następnym numerze:
 

FIRMA W SOCIAL MEDIACH

  • Jak monitorować konkurencję w mediach społecznościowych – sposoby i narzędzia social media managera.

CONTENT W SOCIAL MEDIACH

  • Jeżeli nie clickbait, to... – jak publikować angażujące posty na Facebooku?
  • 10 mitów na temat Facebooka i Instagrama – cała prawda o zasięgach, algorytmie i publikacji postów.

REKLAMA W SOCIAL MEDIACH

  • TOP 5 nieoczywistych strategii targetowania reklamy na Facebooku.
  • Analiza kampanii reklamowej na FB krok po kroku – Facebook Insights dla zaawansowanych.
  • ROI w social mediach – co i jak mierzyć w komunikacji organicznej, płatnej i wirusowej?

WIDEO MARKETING

  • TOP7 inspirujących kanałów na YouTube – B2C i B2B.
  • Social Media Stories od A do Z – jak w pełni wykorzystać stories w komunikacji?

MARKA OSOBISTA W SOCIAL MEDIACH

  • Personal Branding w social mediach – jak budować markę osobistą?

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska, joanna.czeladzinska@forum-media.pl, tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 70
Format A4
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 5 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.sm-manager.pl