Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Budownictwo i nieruchomości Real Estate Manager

Real Estate Manager

Czasopismo

Poznaj najciekawsze i najaktualniejsze artykuły z branży nieruchomości komercyjnych. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z rynku FM!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W najnowszym numerze polecamy szczególnie:

FACILITY
Zrozumieć strategiczną perspektywę – podejście procesowe

W każdej organizacji istnieją działy powołane do pełnienia określonych funkcji. Część z nich, realizując takie zadania, jak prace badawczo-rozwojowe, procesy produkcyjne czy sprzedaż, wykonuje działania core’owe (podstawowe). Obszar ten zwany frontendem organizacji1 pochłania przeważnie znaczną uwagę osób z poziomu C-suit, bowiem generuje dla niej przychów

PROPERTY
Negocjowanie i renegocjowanie komercyjnej umowy najmu – przewodnik dla najemcy. Przekazanie lokalu

Ustalenie z wynajmującym warunków przekazania lokalu to bardzo istotny element umowy najmu. Mówimy tutaj o ustaleniu terminu, w którym najemca uzyska dostęp do lokalu, aby wykonać określone prace przygotowujące lokal do użytkowania lub w którym rozpocznie najem (jest to data równoznaczna z okresem rozpoczęcia naliczania czynszu). W niniejszym tekście poruszymy kwestie dotyczące warunków przekazania powierzchni, czyli jej standardów i specyfiki, a także związanych z nimi konsekwencji finansowych oraz kwestie ustalenia odpowiedzialności stron za lokal przed samym rozpoczęciem w nim działalności najemcy.

ASSET
Jak dobrze wybrać biuro?
Część I – Procedura postępowania  
 

Z wyzwaniem, jakim jest wynajęcie biura, musimy się mierzyć średnio co 5–7 lat. Tyle bowiem trwa przeciętnie umowa najmu. Gdy zbliża się ona do końca, możemy pozostać w dotychczasowej lokalizacji lub przeprowadzić się w nowe miejsce. Mamy okazję do stworzenia zupełnie nowych warunków prowadzenia działalności, innymi słowy: otwierają się przed nami szerokie perspektywy rozwoju biznesu w oparciu o nowe biuro. Bez względu na to, czy zdecydujemy się zostawić wszystko po staremu, czy wszystko zmienić, powinniśmy zadać sobie kilka bardzo ważnych pytań dotyczących lokalizacji budynku oraz jego serwisów. I o tym właśnie będzie ten tekst.

 

 

 

 

Ponad 13 lat na rynku! Wcześniej magazyn znany był pod nazwą "Facility Manager"

 

 

Doświadczenie i praktyka w jednym miejscu - nasi czytelnicy to uznani praktycy, posiadający kilkanaście lat doświadczenia

 

Case studies i wzorcowe modele zarządzania - tylko u nas prezentowane w sposób kompleksowy i aktualny

 

Najważniejsze trendy i nowości, które udoskonalą proce zarządzania Twoją nieruchomością

 

Komercjalizacja w różnych warunkach! Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacjach problematycznych

 

Pełne zarządzanie usługodawcami w całym cyklu życia nieruchomości

 

Dlaczego warto?
 

"Zarządzanie nieruchomością komercyjną to skomplikowany proces na który składają się zadania z obszaru inwestycji, komercjalizacji i zarządzania. Real Estate Manager jest swoistym przewodnikiem, w którym czytelnik znajdzie profesjonalną wiedzę dotycząca każdego z elementów tej skomplikowanej układanki" - Krzysztof Kogut, redaktor naczelny, "Real Estate Manager"

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje, fachowe porady i case study wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie zarządzać nieruchomościami.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu –  nielimitowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.
Mamy też portal
 

Praktycznym uzupełnieniem prenumeraty papierowej jest portal internetowy.
Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Agnieszka Chmarzyńska
    Autorka "Poradnika dla zarządcy budynku biurowego"
    Absolwentka prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marie-Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2004 r. W latach 2010-2015 pracowała na stanowisku zarządcy nieruchomości w DTZ Polska, firmie świadczącej usługi zarządzania i doradztwa w sektorze nieruchomości komercyjnych. W maju 2015 r. dołączyła do zespołu międzynarodowej agencji doradczej Savills jako starszy zarządca nieruchomości. Posiada licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości.
  • Artur Morawski
    Konsultant FM
    Ekspert branży Technicznego Zarządzania Nieruchomościami z ponad 15 letnim doświadczeniem w firmach segmentu FM i PM. Doświadczony koordynator i praktyk w zakresie projektów wdrożeniowych w budynkach biurowych, magazynowych i obiektach handlowych. W latach 2007 - 2009 brał udział w uruchomieniu działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Colliers International. W kolejnych latach odpowiedzialny między innymi za centrum kompetencji firmy Hochtief FM oraz pełną implementację pozyskanych kontraktów. Kilkukrotny członek panelu eksperckiego Eurobuild oraz niezależny doradca firm z rynku nieruchomości, w tym w zakresie przygotowania do projektów PPP. Wcześniej aktywny członek organizacji branżowych NFPA, USGBC, IFMA oraz ULI
  • Paweł Czoska
    Ekspert w zarządzaniu nieruchomościami
    Absolwent Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i administracji. Posiadający licencję Zarządcy Nieruchomości i Certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. Doświadczony negocjator posiadający w portfolio ponad 320 różnego rodzaju umów najmu, dzierżawy. Odpowiadając za obszar Polski Północnej lider optymalizacji i zmian u czołowego operatora telekomunikacyjnego - Netia SA "
  • Maciej Tertelis MRICS
    Senior Vice-President, Apollo-Rida Poland
    Pracuje w spółce deweloperskiej zarządzającej obecnie portfelem inwestycji o powierzchni przekraczającej 1 mln. m2 i wartości 1,2 mln. EUR. Asset Manager odpowiedzialny za nadzór właścicielski nad 30 centrami handlowymi (m.in. 9 obiektów M1) oraz zarządzanie portfelem budynków biurowych na zlecenie (m.in kompleks Jerozolimskie Business Park i wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie). Ponad 25 lat doświadczenia zawodowego w nieruchomościach, z czego ponad 10 na wyższych stanowiskach w spółkach inwestujących w nieruchomości komercyjne. Posiadacz międzynarodowych tytułów branżowych CCIM (Certified Commercial Investment Member), MRICS (Member of Royal Institution of Chartered Surveyors) i CPM (Certified Property Manager).
  • Jolanta Sergot-Kowalska
    Cleaning Consulting
    Członek Rady Zamówień Publicznych przy Konfederacji Lewiatan, biegły sądowy w zakresie utrzymania czystości w obiektach. Jest prekursorem profesjonalnych szkoleń z zakresu kompleksowych usług utrzymania czystości, z ponad 4000 wyszkolonych pracowników.
  • Mariusz Zabielski MRICS
    Real Estate Manager Expert
    Specjalista z rynku nieruchomości z 10-letnim doświadczeniem. Specjalność deweloperska, tj. wyszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do celów handlowych. Doświadczenie zdobywał między innymi na stanowiskach kierowniczych w Lidl Polska. Uzyskał certyfikat CCIM i stypendia w kilku prestiżowych uniwersytetach z siedzibą w USA. Partner zarządzający Reduto Partners, wykładowca akademicki na SGH i Politechnice Warszawskiej, rzeczoznawca majątkowy.
  • Seweryna Afanasjew MRICS
    Doświadczony Asset Manager
    Ponad 16 lat doświadczenia jako senior manager w obszarze nieruchomości komercyjnych (biura, centra handlowe, magazyny). Specjalizuje się w Asset Management dla funduszy inwestycyjnych. W latach 2008-2014 była dyrektorem zarządzania portfelem nieruchomości w Funduszu Nieruchomości ARKA BZWBKFIZ i FIZ 2, gdzie również pełniła funkcję członka zarządu ponad 15 spółek celowych. Obecnie jest dyrektorem w Octava Asset Management, biorąc aktywny udział w tworzeniu i zarządzaniu funduszem nieruchomości Octava FIZAN. Jest ekspertem w zakresie zarządzania portfelem nieruchomości, specjalizującym się w Asset Management i leasingu. Od 2013 r. jest członkiem zarządu RICS w Polsce. Jest autorem artykułów z zakresu nieruchomości komercyjnych, współautorem globalnych wytycznych RICS opublikowanych w 2016 "Real Estate Fund, Asset and Property Management - Investment Services", prelegentem podczas wielu konferencji i szkoleń w zakresie nieruchomości komercyjnych.
Poznaj też pełen spis treści najnowszego numeru:
 

FACILITY

  • Zrozumieć strategiczną perspektywę – podejście procesowe
  • Konserwacja wentylacji i klimatyzacji – czynności zapobiegawcze
  • Awaryjne uwalnianie pasażerów dźwigu
  • Jaśniejsza droga do efektywności
  • Próbna ewakuacja obiektu
  • FM prać? Prać! Ale z głową
  • Gruntowne porządki z firmą Kärcher
  • BOMA Office 2017
  • Już wkrótce REM Tour IV!

PROPERTY

  • W stronę lifespace
  • Negocjowanie i renegocjowanie komercyjnej umowy najmu – przewodnik dla najemcy (cz. XIII)
  • Adgar BIT otwarty podczas warsztatów REM Tour
  • Profesjonalne wyświetlanie w budynku
  • Facility Management a Property Management – różnice i cechy wspólne
  • Prąd kosztuje najwięcej, kiedy nie ma go w gniazdku
  • Przegląd firm consultingowych i doradczych 2018

ASSET

  • Wracając do korzeni – w poszukiwaniu integracji i synergii
  • Business Link z nowymi perspektywami
  • Jak dobrze wybrać biuro?
  • Jeden obraz, tysiąc słów

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 78
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Dostęp do portalu
  • Archiwum

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa