Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Budownictwo i nieruchomości Real Estate Manager

Real Estate Manager

Czasopismo

Poznaj najciekawsze i najaktualniejsze artykuły z branży nieruchomości komercyjnych. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z rynku FM!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W najnowszym numerze polecamy szczególnie:

Echa Real Estate Management Congress            

Czas na głębszą profesjonalizację, by sprostać wyzwaniom współczesnego świata. Najpierw my tworzymy budynki, a potem one kształtują nas – powiedział kiedyś Winston Churchill. Wciąż jest wiele prawdy w tym, że miejsce, w którym przebywamy, definiuje jakość naszego życia i relacji społecznych. O nowoczesnym podejściu do zarządzania nieruchomościami i powierzchniami biurowymi rozmawiało blisko 500 specjalistów podczas Real Estate Management Congress, który odbył się w dniach 25-26 października na PGE Narodowym w Warszawie. Podczas dwóch dni praktycznych szkoleń, wykładów i rozmów biznesowych eksperci rozmawiali o roli człowieka w strategii zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Przedstawiamy najważniejsze wnioski z tematów poruszanych podczas wydarzenia.

Optymalizacja przestrzeni parkingowych na miarę XXI w.         

Wraz ze wzrostem liczby samochodów pojawił się problem z nieustannie zajętymi miejscami parkingowymi, który jest zmorą wielu zarządców. Nowoczesna technologia i elastyczne podejście do zarządzania przestrzenią parkingową mogą go zniwelować. O tym, jak to zrobić, rozmawiamy z Mateuszem Polkowskim, dyrektorem działu badań rynku i doradztwa z JLL.

Biuro wpisane w DNA firmy     

Przypadek biura Grupy OLX pokazuje, że można przeprowadzić swoje biuro w pół roku i odnieść sukces. O tym, jak stworzyć przestrzeń zgodną z wartościami firmy, dlaczego na pracownika w OLX przypada aż 16 m2 i o otwartości komunikacji z zespołem opowiada nam Agnieszka Olszewska, HR manager z Grupy OLX odpowiedzialna za cały proces.

Jak zmienić zarządcę obiektu?

Właściciel budynków decyduje się na zmianę zarządcy z różnych powodów. Podejmując decyzję, zazwyczaj kieruje się optymalizacją kosztów, ujednoliceniem serwisu w ramach posiadanego portfolio, poprawą jakości usług, polityką firmy. Jak skutecznie zmienić zarządcę, czym się kierować i czego unikać, dowiecie się Państwo z tego tekstu.

Przestrzeń, która jest ambasadą pomysłów      

Zamiast klasycznego co-workingu oferują co-creating. Jeśli chodzi o aranżację wnętrz, nie boją się niestandardowych rozwiązań. Stawiają jednak pewien warunek: ich przestrzenie muszą być przede wszystkim funkcjonalne i służyć rozwojowi innowacyjnych pomysłów. Przedstawiciele Brain Embassy w 2017 r. zdobyli aż 4 nagrody za aranżację przestrzeni co-workingowych. O niezwykłym podejściu do przestrzeni i planach na przyszłość rozmawiamy z Adamem Lisem, general managerem marki w Polsce.

Pracownicy chcą, by ich biuro miało lokalny charakter

Globalne marki przy aranżacji swoich biur na ogół korzystają z najnowszych międzynarodowych trendów. Okazuje się jednak, że nie zawsze łatwo jest je wdrożyć, szczególnie gdy nie weźmiemy pod uwagę lokalnych preferencji pracowników i różnic kulturowych w organizacji. O tych czynnikach rozmawiamy z Niną Jasiewicz, workplace service delivery managerem CEE and Nordics, z Unilever, która w ostatnim czasie była odpowiedzialna za aranżację 4 różnych europejskich biur: w Sztokholmie, Warszawie, Budapeszcie i Pradze.

Negocjacje zapisów umowy najmu (cz. X)

Wynajmując nową powierzchnię lub renegocjując umowę najmu w dotychczasowej lokalizacji, warto pamiętać o tym, jak ważnym elementem są prace adaptacyjne lub remontowe, które najemca chce przeprowadzić, żeby dostosować swoje biuro do aktualnych wymagań. Podpisanie nowej umowy lub zmiany w istniejącej to idealny moment, żeby starać się wynegocjować warunki korzystne dla najemcy, którymi strony będą związane przez kolejnych kilka lat.

 

 

 

Ponad 13 lat na rynku! Wcześniej magazyn znany był pod nazwą "Facility Manager"

 

 

Doświadczenie i praktyka w jednym miejscu - nasi czytelnicy to uznani praktycy, posiadający kilkanaście lat doświadczenia

 

Case studies i wzorcowe modele zarządzania - tylko u nas prezentowane w sposób kompleksowy i aktualny

 

Najważniejsze trendy i nowości, które udoskonalą proce zarządzania Twoją nieruchomością

 

Komercjalizacja w różnych warunkach! Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacjach problematycznych

 

Pełne zarządzanie usługodawcami w całym cyklu życia nieruchomości

 

Dlaczego warto?
 

"Zarządzanie nieruchomością komercyjną to skomplikowany proces na który składają się zadania z obszaru inwestycji, komercjalizacji i zarządzania. Real Estate Manager jest swoistym przewodnikiem, w którym czytelnik znajdzie profesjonalną wiedzę dotycząca każdego z elementów tej skomplikowanej układanki" - Krzysztof Kogut, redaktor naczelny, "Real Estate Manager"

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje, fachowe porady i case study wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie zarządzać nieruchomościami.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu –  nielimitowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.
Mamy też portal
 

Praktycznym uzupełnieniem prenumeraty papierowej jest portal internetowy.
Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Agnieszka Chmarzyńska
    Autorka "Poradnika dla zarządcy budynku biurowego"
    Absolwentka prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marie-Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2004 r. W latach 2010-2015 pracowała na stanowisku zarządcy nieruchomości w DTZ Polska, firmie świadczącej usługi zarządzania i doradztwa w sektorze nieruchomości komercyjnych. W maju 2015 r. dołączyła do zespołu międzynarodowej agencji doradczej Savills jako starszy zarządca nieruchomości. Posiada licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości.
  • Artur Morawski
    Konsultant FM
    Ekspert branży Technicznego Zarządzania Nieruchomościami z ponad 15 letnim doświadczeniem w firmach segmentu FM i PM. Doświadczony koordynator i praktyk w zakresie projektów wdrożeniowych w budynkach biurowych, magazynowych i obiektach handlowych. W latach 2007 - 2009 brał udział w uruchomieniu działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Colliers International. W kolejnych latach odpowiedzialny między innymi za centrum kompetencji firmy Hochtief FM oraz pełną implementację pozyskanych kontraktów. Kilkukrotny członek panelu eksperckiego Eurobuild oraz niezależny doradca firm z rynku nieruchomości, w tym w zakresie przygotowania do projektów PPP. Wcześniej aktywny członek organizacji branżowych NFPA, USGBC, IFMA oraz ULI
  • Paweł Czoska
    Ekspert w zarządzaniu nieruchomościami
    Absolwent Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i administracji. Posiadający licencję Zarządcy Nieruchomości i Certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. Doświadczony negocjator posiadający w portfolio ponad 320 różnego rodzaju umów najmu, dzierżawy. Odpowiadając za obszar Polski Północnej lider optymalizacji i zmian u czołowego operatora telekomunikacyjnego - Netia SA "
  • Maciej Tertelis MRICS
    Senior Vice-President, Apollo-Rida Poland
    Pracuje w spółce deweloperskiej zarządzającej obecnie portfelem inwestycji o powierzchni przekraczającej 1 mln. m2 i wartości 1,2 mln. EUR. Asset Manager odpowiedzialny za nadzór właścicielski nad 30 centrami handlowymi (m.in. 9 obiektów M1) oraz zarządzanie portfelem budynków biurowych na zlecenie (m.in kompleks Jerozolimskie Business Park i wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie). Ponad 25 lat doświadczenia zawodowego w nieruchomościach, z czego ponad 10 na wyższych stanowiskach w spółkach inwestujących w nieruchomości komercyjne. Posiadacz międzynarodowych tytułów branżowych CCIM (Certified Commercial Investment Member), MRICS (Member of Royal Institution of Chartered Surveyors) i CPM (Certified Property Manager).
  • Jolanta Sergot-Kowalska
    Cleaning Consulting
    Członek Rady Zamówień Publicznych przy Konfederacji Lewiatan, biegły sądowy w zakresie utrzymania czystości w obiektach. Jest prekursorem profesjonalnych szkoleń z zakresu kompleksowych usług utrzymania czystości, z ponad 4000 wyszkolonych pracowników.
  • Mariusz Zabielski MRICS
    Real Estate Manager Expert
    Specjalista z rynku nieruchomości z 10-letnim doświadczeniem. Specjalność deweloperska, tj. wyszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do celów handlowych. Doświadczenie zdobywał między innymi na stanowiskach kierowniczych w Lidl Polska. Uzyskał certyfikat CCIM i stypendia w kilku prestiżowych uniwersytetach z siedzibą w USA. Partner zarządzający Reduto Partners, wykładowca akademicki na SGH i Politechnice Warszawskiej, rzeczoznawca majątkowy.
  • Seweryna Afanasjew MRICS
    Doświadczony Asset Manager
    Ponad 16 lat doświadczenia jako senior manager w obszarze nieruchomości komercyjnych (biura, centra handlowe, magazyny). Specjalizuje się w Asset Management dla funduszy inwestycyjnych. W latach 2008-2014 była dyrektorem zarządzania portfelem nieruchomości w Funduszu Nieruchomości ARKA BZWBKFIZ i FIZ 2, gdzie również pełniła funkcję członka zarządu ponad 15 spółek celowych. Obecnie jest dyrektorem w Octava Asset Management, biorąc aktywny udział w tworzeniu i zarządzaniu funduszem nieruchomości Octava FIZAN. Jest ekspertem w zakresie zarządzania portfelem nieruchomości, specjalizującym się w Asset Management i leasingu. Od 2013 r. jest członkiem zarządu RICS w Polsce. Jest autorem artykułów z zakresu nieruchomości komercyjnych, współautorem globalnych wytycznych RICS opublikowanych w 2016 "Real Estate Fund, Asset and Property Management - Investment Services", prelegentem podczas wielu konferencji i szkoleń w zakresie nieruchomości komercyjnych.
Poznaj też pełen spis treści najnowszego numeru:
 

FACILITY

  • Echa Real Estate Management Congress
  • Optymalizacja przestrzeni parkingowych na miarę XXI w.
  • Dlaczego powstała Polska Rada Facility Management?
  • Inteligencja budynku vs. inteligencja zarządcy
  • FM definiuje naszą przyszłość
  • O krok dalej
  • Jak chronić obiekt przed niszczeniem?
  • Czy to koniec branży ciepłowniczej?

PROPERTY

  • Polska logistyka nie zostaje w tyle
  • Obsługa techniczna portfeli nieruchomości instytucji finansowych krok po kroku
  • Hygge w miejscu pracy
  • Biuro wpisane w DNA firmy
  • Zestawienie firm z obszaru FM & PM & AM
  • CPM w Polsce

ASSET

  • Jak zmienić zarządcę obiektu?
  • Przestrzeń, która jest ambasadą pomysłów
  • Pracownicy chcą, by ich biuro miało lokalny charakter
  • Negocjacje zapisów Umowy najmu (cz. X)
  • Jak wybrać odpowiedni moment na organizację przetargu zakupu energii i gazu?
  • Doradztwo, jakiego jeszcze nie było
Stałe działy
Poznaj nasze obszary tematyczne!
 
  • Eksperci HVAC
  • Książka Obiektu Budowlanego
  • Ochrona ppoż w obiektach komercyjnych
  • Obsługa gwarancji
  • BHP
  • Construction
  • Facility Management
  • Property Management
  • Asset Management
  • Komercjalizacja
  • Service charge dla ekspertów
  • Workplace
  • Zużycie mediów
  • Serwis techniczny
  • Serwis ochrony
  • Serwis czystości
  • Office Management
  • Rozwiązania IT i telekomunikacja

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 78
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Dostęp do portalu
  • Archiwum

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa