Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Budownictwo i nieruchomości Real Estate Manager

Real Estate Manager

Czasopismo

Poznaj najciekawsze i najaktualniejsze artykuły z branży nieruchomości komercyjnych. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami z rynku FM!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W najnowszym numerze polecamy szczególnie:

Zafascynowani techniką zapominamy o komforcie pracownika

Miejsca pracy projektuje się z myślą o komforcie użytkownika. Ważnym elementem, o którym niestety często zapominamy, jest oświetlenie. O tym, jakich rozwiązań lepiej unikać, a jakie warto stosować w aranżacji wnętrz, biorąc pod uwagę komfort widzenia, a także zdrowie i samopoczucie pracownika, opowiada nam dr inż. Paweł Baranowski, specjalizujący się w psychofizjologii widzenia.

Klimatyzacja w trybie ogrzewania         

Freonowe systemy Split i VRF zazwyczaj nie są poważnie traktowane jako główne źródło ciepła. Okazuje się, że współcześnie mogą one stanowić realną alternatywę dla konwencjonalnych rozwiązań grzewczych, a szczególnie podczas modernizacji oraz rozbudowy budynku.

Zdrowe miejsce pracy według modelu Światowej Organizacji Zdrowia              

Światowa Organizacja Zdrowia klika lat temu opracowała model zdrowia bazujący na integracji 4 obszarów: fizycznego środowiska, psychospołecznego, zasobów ludzkich, społeczności oraz takich działów jak: HR, office services, szkoleniowych, do tej pory uznawanych za mające mniejszy wpływ i odpowiedzialność w porównaniu do działu medycyny pracy.

Biuro w klimacie Shire

Rok temu Aviva przeprowadziła się z „Mordoru” do kompleksu biurowego Gdański Business Center. Firma postanowiła wykorzystać Tolkienowską analogię w swojej kampanii reklamowej, w której deklarowała: „Nasz klimat to Shire”. O tym, jak przygotować ponad 1300 pracowników do przeprowadzki, a także o zastosowaniu idei Activity Based Working w praktyce i konieczności zmiany kultury pracy, opowiada Monika Kulińska, people director w Grupie Aviva.

Uniwersalne biuro nie istnieje               

Pracując w Cisco, współtworzył m.in. Information Technology Communications Complex w Rijadzie, Network and Security Operations Centers w Krakowie i Centra Innowacji w całym obszarze EMEA. Teraz odpowiada za realizację największych projektów biurowych i workplace’owych w Deutsche Bank w Europie. Kamil Kwiatkowski, head of workplace & projects (CEE) w Deutsche Bank, opowiada nam o tym, ile międzynarodowych projektów można prowadzić jednocześnie, czy warto zdecydować się na całkowity outsourcing procesów w obszarze real estate i jak wypadają aranżacje biur w Polsce na tle całej Europy.

Transformacja portfela nieruchomości               

W 2015 r. nastąpiło połączenie prawne Banku Gospodarki Żywnościowej z BNP Paribas Bankiem Polska, a fuzja operacyjna nastąpiła rok później. Wiązało się to z dynamicznymi zmianami portfela nieruchomości, a także z optymalizacją sieci oddziałów. O tym wyzwaniu, a także o tym, jak należy dobierać odpowiednich partnerów biznesowych i o planach zastosowania najnowocześniejszych technologii w centrali banku, której otwarcie przewidziane jest na połowę 2020 r., opowiada nam Jarosław Frączek, dyrektor departamentu nieruchomości i administracji w Banku BGŻ BNP Paribas.

 

 

 

Ponad 13 lat na rynku! Wcześniej magazyn znany był pod nazwą "Facility Manager"

 

 

Doświadczenie i praktyka w jednym miejscu - nasi czytelnicy to uznani praktycy, posiadający kilkanaście lat doświadczenia

 

Case studies i wzorcowe modele zarządzania - tylko u nas prezentowane w sposób kompleksowy i aktualny

 

Najważniejsze trendy i nowości, które udoskonalą proce zarządzania Twoją nieruchomością

 

Komercjalizacja w różnych warunkach! Dowiesz się jak radzić sobie w sytuacjach problematycznych

 

Pełne zarządzanie usługodawcami w całym cyklu życia nieruchomości

 

Dlaczego warto?
 

"Zarządzanie nieruchomością komercyjną to skomplikowany proces na który składają się zadania z obszaru inwestycji, komercjalizacji i zarządzania. Real Estate Manager jest swoistym przewodnikiem, w którym czytelnik znajdzie profesjonalną wiedzę dotycząca każdego z elementów tej skomplikowanej układanki" - Krzysztof Kogut, redaktor naczelny, "Real Estate Manager"

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje, fachowe porady i case study wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie zarządzać nieruchomościami.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu –  nielimitowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.
Mamy też portal
 

Praktycznym uzupełnieniem prenumeraty papierowej jest portal internetowy.
Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Agnieszka Chmarzyńska
    Autorka "Poradnika dla zarządcy budynku biurowego"
    Absolwentka prawa Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marie-Curie Skłodowskiej w Lublinie w 2004 r. W latach 2010-2015 pracowała na stanowisku zarządcy nieruchomości w DTZ Polska, firmie świadczącej usługi zarządzania i doradztwa w sektorze nieruchomości komercyjnych. W maju 2015 r. dołączyła do zespołu międzynarodowej agencji doradczej Savills jako starszy zarządca nieruchomości. Posiada licencje pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz zarządcy nieruchomości.
  • Artur Morawski
    Konsultant FM
    Ekspert branży Technicznego Zarządzania Nieruchomościami z ponad 15 letnim doświadczeniem w firmach segmentu FM i PM. Doświadczony koordynator i praktyk w zakresie projektów wdrożeniowych w budynkach biurowych, magazynowych i obiektach handlowych. W latach 2007 - 2009 brał udział w uruchomieniu działu Zarządzania Nieruchomościami w firmie Colliers International. W kolejnych latach odpowiedzialny między innymi za centrum kompetencji firmy Hochtief FM oraz pełną implementację pozyskanych kontraktów. Kilkukrotny członek panelu eksperckiego Eurobuild oraz niezależny doradca firm z rynku nieruchomości, w tym w zakresie przygotowania do projektów PPP. Wcześniej aktywny członek organizacji branżowych NFPA, USGBC, IFMA oraz ULI
  • Paweł Czoska
    Ekspert w zarządzaniu nieruchomościami
    Absolwent Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Gdańskiego. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami i administracji. Posiadający licencję Zarządcy Nieruchomości i Certyfikat księgowy Ministerstwa Finansów. Doświadczony negocjator posiadający w portfolio ponad 320 różnego rodzaju umów najmu, dzierżawy. Odpowiadając za obszar Polski Północnej lider optymalizacji i zmian u czołowego operatora telekomunikacyjnego - Netia SA "
  • Maciej Tertelis MRICS
    Senior Vice-President, Apollo-Rida Poland
    Pracuje w spółce deweloperskiej zarządzającej obecnie portfelem inwestycji o powierzchni przekraczającej 1 mln. m2 i wartości 1,2 mln. EUR. Asset Manager odpowiedzialny za nadzór właścicielski nad 30 centrami handlowymi (m.in. 9 obiektów M1) oraz zarządzanie portfelem budynków biurowych na zlecenie (m.in kompleks Jerozolimskie Business Park i wieżowiec Warsaw Trade Tower w Warszawie). Ponad 25 lat doświadczenia zawodowego w nieruchomościach, z czego ponad 10 na wyższych stanowiskach w spółkach inwestujących w nieruchomości komercyjne. Posiadacz międzynarodowych tytułów branżowych CCIM (Certified Commercial Investment Member), MRICS (Member of Royal Institution of Chartered Surveyors) i CPM (Certified Property Manager).
  • Jolanta Sergot-Kowalska
    Cleaning Consulting
    Członek Rady Zamówień Publicznych przy Konfederacji Lewiatan, biegły sądowy w zakresie utrzymania czystości w obiektach. Jest prekursorem profesjonalnych szkoleń z zakresu kompleksowych usług utrzymania czystości, z ponad 4000 wyszkolonych pracowników.
  • Mariusz Zabielski MRICS
    Real Estate Manager Expert
    Specjalista z rynku nieruchomości z 10-letnim doświadczeniem. Specjalność deweloperska, tj. wyszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do celów handlowych. Doświadczenie zdobywał między innymi na stanowiskach kierowniczych w Lidl Polska. Uzyskał certyfikat CCIM i stypendia w kilku prestiżowych uniwersytetach z siedzibą w USA. Partner zarządzający Reduto Partners, wykładowca akademicki na SGH i Politechnice Warszawskiej, rzeczoznawca majątkowy.
  • Seweryna Afanasjew MRICS
    Doświadczony Asset Manager
    Ponad 16 lat doświadczenia jako senior manager w obszarze nieruchomości komercyjnych (biura, centra handlowe, magazyny). Specjalizuje się w Asset Management dla funduszy inwestycyjnych. W latach 2008-2014 była dyrektorem zarządzania portfelem nieruchomości w Funduszu Nieruchomości ARKA BZWBKFIZ i FIZ 2, gdzie również pełniła funkcję członka zarządu ponad 15 spółek celowych. Obecnie jest dyrektorem w Octava Asset Management, biorąc aktywny udział w tworzeniu i zarządzaniu funduszem nieruchomości Octava FIZAN. Jest ekspertem w zakresie zarządzania portfelem nieruchomości, specjalizującym się w Asset Management i leasingu. Od 2013 r. jest członkiem zarządu RICS w Polsce. Jest autorem artykułów z zakresu nieruchomości komercyjnych, współautorem globalnych wytycznych RICS opublikowanych w 2016 "Real Estate Fund, Asset and Property Management - Investment Services", prelegentem podczas wielu konferencji i szkoleń w zakresie nieruchomości komercyjnych.
Poznaj też pełen spis treści najnowszego numeru:
 

FACILITY

  • Outsourcing techniczny serwisu dźwigów i schodów ruchomych
  • Zafascynowani techniką zapominamy o komforcie pracownika
  • Pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych
  • Usługi technicznego zabezpieczania obiektów
  • Gruntowne porządki z firmą Kärcher
  • Outsourcing techniczny serwisu dźwigów i schodów ruchomych
  • Klimatyzacja w trybie ogrzewania
  • Koszty i opłaty eksploatacyjne w budynkach biurowych w latach 2011-2016

PROPERTY

  • Innowacyjne zarządzanie nieruchomościami logistycznymi
  • Activity Based Working – obawy i wyzwania
  • Przegląd firm consultingowych i doradczych 2017
  • Jak być atrakcyjnym pracodawcą w branży real estate?
  • Zdrowe miejsce pracy według modelu Światowej Organizacji Zdrowia
  • Biuro w klimacie Shire

ASSET

  • Studium badań nad środowiskiem pracy
  • Rosnące znaczenie zwinności przedsiębiorstwa
  • Negocjowanie zapisów umowy najmu (cz. IX)
  • Jak branża real estate może pomóc ocalić pszczoły?
  • Ruszyła budowa Skylinera
  • Uniwersalne biuro nie istnieje
  • Transformacja portfela nieruchomości
  • Starszy biurowiec wymaga nowoczesnego zarządzania
Stałe działy
Poznaj nasze obszary tematyczne!
 
  • Eksperci HVAC
  • Książka Obiektu Budowlanego
  • Ochrona ppoż w obiektach komercyjnych
  • Obsługa gwarancji
  • BHP
  • Construction
  • Facility Management
  • Property Management
  • Asset Management
  • Komercjalizacja
  • Service charge dla ekspertów
  • Workplace
  • Zużycie mediów
  • Serwis techniczny
  • Serwis ochrony
  • Serwis czystości
  • Office Management
  • Rozwiązania IT i telekomunikacja

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 78
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik, format A4

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Dostęp do portalu
  • Archiwum

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa