Przegląd i Kontrola Budynków
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Administracja budynku

Przegląd i Kontrola Budynków

Gotowe do wykorzystania dokumenty, instrukcje oraz protokoły kontroli i przeglądów zgodne z wytycznymi Nadzoru Budowlanego i PSP. Program pozwala na samodzielne tworzenie planów remontowych i naprawczych, z uwzględnieniem stopni pilności napraw. Zawiera ponad 70 aktywnych protokołów przygotowanych specjalnie na potrzeby zarządców nieruchomości, zawierających przegląd okresowy budynku (m.in. półroczny, roczny i pięcioletni przegląd techniczny budynku).

  • Oprogramowanie dostępne online

Wybierz swoją wersję

Przegląd i Kontrola Budynków dedykowany zarządcom nieruchomości.

Oprogramowanie daje możliwość zaimportowania do programu posiadanych informacji w postaci pliku MS Excel. Dzięki produktowi do minimum skracasz czas potrzebny na formalności, zyskujesz dostęp do szerokiego wyboru protokołów i dokumentów kontroli w edytowalnej formie, a także wyposażasz się w ponad 100 niezbędnych list kontrolnych, aktów prawnych oraz materiałów merytorycznych, dzięki czemu w każdej chwili znajdziesz żądaną informację, a przegląd techniczny budynku przebiegnie sprawnie i bezproblemowo. Łatwo określisz m.in. termin, w którym należy wykonać przegląd okresowy budynku, konserwację instalacji i sprzętu ppoż.

Jeśli do Twoich obowiązków należy przegląd i kontrola budynku – program dedykowany jest właśnie Tobie! Nasze materiały sprawią, że Kontrola Nadzoru Budowlanego nie będzie budziła Twojego niepokoju. Dzięki merytorycznym materiałom zyskasz też wiedzę na temat zakresu, jaki może mieć Kontrola Nadzoru Budowlanego.

Zawartość

  • Ponad 70 aktywnych protokołów przygotowanych specjalnie na potrzeby zarządców nieruchomości. Od protokołów przeglądów rocznych i półrocznych, przez pięcioletnie, aż po indywidualnie stworzone dla każdej instalacji obiektowej, gotowe do przedstawienia organom kontrolnym.
  • Materiały merytoryczne dotyczące zarządzania nieruchomością, w tym jej przejmowania, prowadzenia Książki Obiektu Budowlanego, inwentury dokumentacji, oceny energetycznej budynków, zakresu kontroli instalacji, zakresy kontroli NB, PSP oraz PIP.
  • Możliwość zaimportowania do programu posiadanych informacji w postaci pliku excela.

Pobierz demo

Przegląd i Kontrola Budynków umożliwia:

  • Sporządzenie wszystkich obowiązkowych protokołów, formularzy przeglądów i kontroli poszczególnych części budynków oraz wzorów wniosków i raportów wymaganych przez PSP i NB,
  • Przygotowanie do obowiązkowej kontroli NB i PSP - gotowe listy sprawdzające każdy kontrolowany element w obiektach biurowych, magazynach, lokalach mieszkalnych czy halach produkcyjnych,
  • Opracowanie kompletu obowiązujących dokumentów, zgodnie z Dz. U. 2015 poz. 247 i Dz.U. 2013 poz. 1409, potwierdzających bezpieczne i zgodne z przeznaczeniem użytkowanie obiektów,
  • Wyznaczanie terminów przeglądów, konserwacji instalacji i sprzętu p.poż. oraz przypominanie o realizacji wszystkich obowiązkowych zadań, które wpływają na bezpieczeństwo osób przebywających w budynkach,
  • Tworzenie planów remontowych i naprawczych, uwzględniających stopnie pilności napraw, na podstawie danych wprowadzonych do protokołów elektronicznych, koordynowanie zlecenia, kontroli i rozliczenia prac naprawczych.
Pobierz demo

Wybierz swoją wersję

Wersja
1 - stanowiskowa.
1099,00 zł netto
1351,77 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
5 - stanowiskowa.
1399,00 zł netto
1720,77 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
sieciowa
1499,00 zł netto
1843,77 zł brutto

Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Koszt aktualizacji

Cena aktualizacji publikacji w wersji jednostanowiskowej: 549,00 zł netto
Cena aktualizacji publikacji w wersji pięciostanowiskowej: 699,00 zł netto
Cena aktualizacji publikacji w wersji sieciowej (wielostanowiskowej): 749,00 zł netto

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Przejdź do pełnego FAQ

Kontakt z wydawcą

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Koszt aktualizacji

Cena aktualizacji publikacji w wersji jednostanowiskowej: 549,00 zł netto
Cena aktualizacji publikacji w wersji pięciostanowiskowej: 699,00 zł netto
Cena aktualizacji publikacji w wersji sieciowej (wielostanowiskowej): 749,00 zł netto

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Przejdź do pełnego FAQ

Kontakt z wydawcą

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)