Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Outsourcing Magazine

Outsourcing Magazine

Czasopismo

Praktyczny przewodnik, który pozwala porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
Outsourcing Magazine

 

 


Praktyczna i narzędziowa wiedza na wyciągnięcie ręki

 

 

Obrazowe przykłady i omówienie procesu outsourcingu

 

Aż 18 obszarów i rozdziałów tematycznych

 

Przydatne rekomendacje rynkowe - z kim warto współpracować?

 

Autorami poradników są eksperci mający na swoim koncie wiele wdrożeń i restrukturyzacji

 

 
Doskonal strategię analizując rynek nowoczesnych usług dla biznesu

 

Dlaczego warto?
 

„Pragnę oddać w Państwa ręce magazyn zawierający eksperckie rekomendacje i przegląd najważniejszych podmiotów działających na polskim rynku w aż 13 dziedzinach outsourcingu.
Outsourcing Magazine to praktyczny przewodnik, który pozwala czytelnikom porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.”

Krzysztof Kogut, Redaktor Naczelny Outsourcing Magazine

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 

Drukowany kwartalnik umożliwiający dostęp do wiedzy o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.

W najnowszym wydaniu polecamy szczególnie:
 
  • „Kiedy zaczynałam, nie było outsourcingu…” wywiad z Deborah Kops
  • Czas pomyśleć o automatyzacji
  • Business Intelligence, czyli systemy wspomagania decyzji
  • Jak zatrzymać wyjątkowych pracowników w wielokulturowym, wielopokoleniowym oraz rozproszonym zespole?
  • Zarządzanie zmianą a zarządzanie projektem
Co znajdziesz w każdym wydaniu?
 
  • Nowoczesne metody zarządzania
  • Skuteczne sposoby wdrażania outsourcingu
  • Narzędzia wspomagające zarządzanie
  • Nowoczesne usługi dla biznesu
  • Jak optymalizować procesy od podszewki
  • Porady dotyczące współpracy z usługodawcami i podwykonawcami
O czym piszemy?
 
  • Inżynieria zarządzania
    Sztuka podejmowania dobrych decyzji w oparciu o sprawdzone narzędzia i wzorce postępowania jest obecnie podstawowym czynnikiem usprawniającym zarządzanie organizacją. IZ wykorzystuje różne techniki modelowania do analizowania złożonych zagadnień decyzyjnych. W ten sposób umożliwia decydentom podejmowanie skuteczniejszych działań i budowanie bardziej efektywnych systemów.
  • Zarządzanie procesowe
    Prawidłowe opisanie i określenie własnych procesów zachodzących wewnątrz organizacji to pierwszy krok do przeprowadzenia skutecznego outsourcingu. Dodatkowo inżynieria procesów ułatwia działalność operacyjną i umożliwia dynamiczny wzrost wydajności realizacji procesów i jego pełną kontrolę.
  • Restrukturyzacja
    Dokonywanie restrukturyzacji jest dla wielu organizacji czynnikiem kluczowym w rozważaniach na temat dalszego rozwoju lub egzystencji. Przeprowadzenie restrukturyzacji to trudna sztuka godzenia wielu często sprzecznych interesów i musi być prowadzona w sposób świadomy i kontrolowany.
  • Change Management
    Zarządzanie zmianą to przede wszystkim umiejętność komunikacji na wszelkich szczeblach zarządzania organizacją. Poprawnie przeprowadzona zmiana odbywa się minimalnym kosztem wizerunkowym oraz jest przewidywalna w skutkach i w trakcie wdrożenia.
  • Project Management
    Project Management to bardzo istotna dziedzina zarządzania dla każdej organizacji zainteresowanej przeprowadzaniem skutecznych projektów, wdrożeń, restrukturyzacji i zmian. Znajomość metodologii i praktyk w dziedzinie Project Management zwiększa prawdopodobieństwo skutecznego działania w oparciu o najlepsze praktyki.
  • Interim Management
    Interim Management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (interim managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku – w odniesieniu do zamierzonego efektu. Najważniejszym aspektem pracy interim managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 100
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Kwartalnik