Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Outsourcing Magazine

Outsourcing Magazine

Czasopismo

Praktyczny przewodnik, który pozwala porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
Outsourcing Magazine
 


Praktyczna i narzędziowa wiedza na wyciągnięcie ręki

 

 

Obrazowe przykłady i omówienie procesu outsourcingu

 

Aż 18 obszarów i rozdziałów tematycznych

 

Przydatne rekomendacje rynkowe - z kim warto współpracować?

 

Autorami poradników są eksperci mający na swoim koncie wiele wdrożeń i restrukturyzacji

 

 
Doskonal strategię analizując rynek nowoczesnych usług dla biznesu

 

Dlaczego warto?
 

„Pragnę oddać w Państwa ręce magazyn zawierający eksperckie rekomendacje i przegląd najważniejszych podmiotów działających na polskim rynku w aż 13 dziedzinach outsourcingu.
Outsourcing Magazine to praktyczny przewodnik, który pozwala czytelnikom porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.”

Krzysztof Kogut, Redaktor Naczelny Outsourcing Magazine

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 

 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W najnowszym wydaniu polecamy szczególnie:
 

Cyfrowa transformacja a ochrona biznesu    
Już w pierwszej połowie 2018 r. zmienią się przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Tegoroczne badanie przeprowadzone przez firmę doradczą PwC pokazało, że polskie firmy nie są jeszcze odpowiednio przygotowane do nadchodzących zmian. Co zatem powinniśmy zrobić, aby nowe rozporządzenie nas nie zaskoczyło, i w jaki sposób odpowiednio zadbać o cyberbezpieczeństwo w swojej organizacji?

Zostać prekursorem innowacji    
Zgodnie z wynikami jednego z najnowszych międzynarodowych badań, ponad 75% prezesów dużych firm twierdzi, że zdolność do sprawnego wdrażania zmian i dostosowania się do zmieniającego otoczenia jest, lub w najbliższej przyszłości stanie się, kluczowym źródłem ich przewagi konkurencyjnej. W wielu firmach w Polsce zarządzanie zmianą jest realizowane ad hoc i nie jest przypisane do konkretnego działu w organizacji. Zespoły HR wydają się naturalnym kandydatem, aby stać się liderem zmian. Pojawia się dla nich szansa, aby wypracować sobie rolę o dużym znaczeniu dla biznesu.

Dobra baza kompetencji    
Instytut Rachunkowości Zarządczej CIMA oraz amerykańska firma doradcza The Hackett Group stworzyły pierwszy na świecie program certyfikacyjny stworzony od zera przez praktyków dla sektora nowoczesnych usług dla biznesu (GBS/SSC/BPO). Program składa się z trzech niezależnych od siebie poziomów, z których każdy to ok. 120 godzin nauki zakończonych egzaminem. Pierwszym człowiekiem na świecie, któremu udało się ukończyć najwyższy poziom certyfikacji - Advanced Diploma in GBS (ADGBS) jest Polak. To nie przypadek, gdyż Polska jest niekwestionowanym liderem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej oraz ważnym globalnie graczem sektora nowoczesnych usług dla biznesu. O tym, dlaczego tak jest, a także o przyszłości branży i samym certyfikacie, rozmawiamy z Andrzejem Gielatą.

Nowy raport ABSL    
Nie sposób streścić prawie 100 stron doskonałego raportu stworzonego przez zespół ABSL na zaledwie kilku stronach. Trudno dokonać syntezy tak złożonego tematu, jakim jest poważna analiza branżowa wykonana przez jedyną tego formatu organizację branżową w Polsce. To będzie magia wielkich liczb, bo i branża jest imponująca. Będzie to również streszczenie, które w swoim głównym założeniu ma za zadanie zachęcić Państwa do lektury pełnego dokumentu i wyrobienia sobie własnej opinii na temat stanu branży BPO/SSC. Trzeba przyznać, że twórcy badania wykazali się sporą innowacyjnością i przeanalizowali nie tylko dane makro, ale także skupili się na zagadnieniach istotnych dla bardziej precyzyjnego oglądu sytuacji rynkowej, co pozwala lepiej zrozumieć procesy zachodzące obecnie w organizacjach typy BPO i SSC. Zachęcam zatem do zapoznania się z całym dokumentem dostępnym na stronie ABSL, natomiast poniżej prezentujemy najważniejsze informacje związane z potencjałem rozwojowym branży.

Create a positive employer brand image    
The right employer branding strategy can naturally transform our employees into our brand ambassadors. To a large extent, the way we are perceived by potential employees on the labour market is down to our staff. Thus, if we provide for their happiness and wellbeing, we will gain the best marketing tool available at no cost.

Life and Work Balance    
How do you successfully combine your professional and personal life while working for a global corporation? How do you manage to stay positive, full of energy, smiling most of the time and have a happy family? A large global company can be a great place to be for numerous reasons, such as unlimited opportunities, interaction with different cultures, access to the latest technology, etc. However, to make it happen, and this is a must and the only rule, you ought to set your own path where life and work balance is a vital component.

Spis treści bieżącego numeru:
 
  • Life and Work Balance
  • Service – with a strategy
  • Digital natives in shared service centres
  • The blockchain may be a threat to the financial system’s status quo
  • Create a positive employer brand image
  • SSON up close
  • Nowy raport ABSL
  • Miasta otwarte na inwestycje z sektora BPO/SSC/IT/R&D
  • Dobra baza kompetencji
  • Rola HR w procesie zarządzania zmianą w firmie – jak być liderem?
  • Przewodnik dla firm z sektora nowoczesnych usług dla biznesu
  • Cyfrowa transformacja a ochrona biznesu
  • Zostać prekursorem innowacji
  • Etyka w analityce biznesowej – z raportu KPMG
  • Ludzki błąd może kosztować miliony
  • Biuro w centrum czy w podmiejskim parku biznesowym?
  • Dobrze zaprojektowane biuro – benefit czy standard w sektorze BPO/SSC?
  • Zaawansowana analityka nie tylko dla e-handlu
  • ARGON wchodzi na rynek
  • Nie taki diabeł straszny – czyli słów kilka korzyściach z outsourcingu
Co znajdziesz w każdym wydaniu?
 
  • Nowoczesne metody zarządzania
  • Skuteczne sposoby wdrażania outsourcingu
  • Narzędzia wspomagające zarządzanie
  • Nowoczesne usługi dla biznesu
  • Jak optymalizować procesy od podszewki
  • Porady dotyczące współpracy z usługodawcami i podwykonawcami
O czym piszemy?
 
  • Inżynieria zarządzania
    Sztuka podejmowania dobrych decyzji w oparciu o sprawdzone narzędzia i wzorce postępowania jest obecnie podstawowym czynnikiem usprawniającym zarządzanie organizacją. IZ wykorzystuje różne techniki modelowania do analizowania złożonych zagadnień decyzyjnych. W ten sposób umożliwia decydentom podejmowanie skuteczniejszych działań i budowanie bardziej efektywnych systemów.
  • Zarządzanie procesowe
    Prawidłowe opisanie i określenie własnych procesów zachodzących wewnątrz organizacji to pierwszy krok do przeprowadzenia skutecznego outsourcingu. Dodatkowo inżynieria procesów ułatwia działalność operacyjną i umożliwia dynamiczny wzrost wydajności realizacji procesów i jego pełną kontrolę.
  • Restrukturyzacja
    Dokonywanie restrukturyzacji jest dla wielu organizacji czynnikiem kluczowym w rozważaniach na temat dalszego rozwoju lub egzystencji. Przeprowadzenie restrukturyzacji to trudna sztuka godzenia wielu często sprzecznych interesów i musi być prowadzona w sposób świadomy i kontrolowany.
  • Change Management
    Zarządzanie zmianą to przede wszystkim umiejętność komunikacji na wszelkich szczeblach zarządzania organizacją. Poprawnie przeprowadzona zmiana odbywa się minimalnym kosztem wizerunkowym oraz jest przewidywalna w skutkach i w trakcie wdrożenia.
  • Project Management
    Project Management to bardzo istotna dziedzina zarządzania dla każdej organizacji zainteresowanej przeprowadzaniem skutecznych projektów, wdrożeń, restrukturyzacji i zmian. Znajomość metodologii i praktyk w dziedzinie Project Management zwiększa prawdopodobieństwo skutecznego działania w oparciu o najlepsze praktyki.
  • Interim Management
    Interim Management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (interim managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku – w odniesieniu do zamierzonego efektu. Najważniejszym aspektem pracy interim managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 100
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Kwartalnik