Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Outsourcing Magazine

Outsourcing Magazine

Czasopismo

Praktyczny przewodnik, który pozwala porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
Outsourcing Magazine
 


Praktyczna i narzędziowa wiedza na wyciągnięcie ręki

 

 

Obrazowe przykłady i omówienie procesu outsourcingu

 

Aż 18 obszarów i rozdziałów tematycznych

 

Przydatne rekomendacje rynkowe - z kim warto współpracować?

 

Autorami poradników są eksperci mający na swoim koncie wiele wdrożeń i restrukturyzacji

 

 
Doskonal strategię analizując rynek nowoczesnych usług dla biznesu

 

Dlaczego warto?
 

„Pragnę oddać w Państwa ręce magazyn zawierający eksperckie rekomendacje i przegląd najważniejszych podmiotów działających na polskim rynku w aż 13 dziedzinach outsourcingu.
Outsourcing Magazine to praktyczny przewodnik, który pozwala czytelnikom porządkować wiedzę o najlepszych rozwiązaniach, sprawdzonych wzorcach współpracy i architekturze wdrażania outsourcingu w organizacji.”

Krzysztof Kogut, Redaktor Naczelny Outsourcing Magazine

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 

 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W najnowszym wydaniu polecamy szczególnie:
 
ZROZUMIEĆ SPECYFIKĘ DZIAŁANIA SSC 
Jest partnerem w firmie doradczej PwC, liderem zespołu doradztwa ds. centrów usług wspólnych. Jego zespół dokonał wielu udanych wdrożeń i otwarć dla największych graczy lokujących swoje centra w Polsce i Europie Centralnej. O tym, jak kształtuje się obecnie rynek centrów usług wspólnych, rozmawiamy z Adamem Jamiołem.
 
NOWE FORMY ZATRUDNIENIA W OBLICZU RYNKU KANDYDATA
Raport płacowy Hays 2017
Zatrudnianie specjalistów IT na podstawie kontraktu staje się trendem już nie tylko na rynkach zachodnioeuropejskich, ale również na rynku polskim. Utalentowani programiści, testerzy i developerzy coraz chętniej podejmują pracę kontraktową, ponieważ dostrzegają w niej korzyści, których nie gwarantuje etat. Z kolei firmy cenią sobie elastyczność i szybki dostęp do zaawansowanych kompetencji, jakie niesie za sobą współpraca z kontraktorami.
 
GDY START-UP SPOTYKA SIĘ Z KORPORACJĄ
Duże firmy potrzebują innowacji. Coraz częściej przełomowe rozwiązania tworzone są nie w międzynarodowych korporacjach, lecz w tysiącach start-upów. The Heart umożliwia dużym firmom wykorzystanie tego potencjału, łącząc je z najciekawszymi pionierami nowych technologii z Europy i Izraela. O modelach tej współpracy, cyfrowej transformacji i zapotrzebowaniu na innowacyjność w sektorze BPO i SSC rozmawiamy z Tomaszem Rudolfem, współtwórcą i założycielem The Heart, europejskiego centrum współpracy korporacji i start-upów.
 
MIEJSCE PRACY A TYP OSOBOWOŚCI
Wyniki badania przeprowadzonego w 2016 r. przez firmy Forid i OPP Ltd, ekspertów ds. osobowości, z firmą KI Europe, specjalistami ds. przestrzeni biurowych, pokazują, że to, jak postrzegamy idealne i produktywne miejsce pracy, zależy od typu naszej osobowości. Rozmowy z pracownikami pomogły ekspertom opracować kilka strategii, które warto stosować, projektując przestrzeń biurową. Strategie te uwzględniają potrzeby wszystkich osób, niezależnie od typu osobowości.
 
CZY POLSKI BIZNES JEST GOTOWY NA AI?
Raport McKinsey&Company
Rewolucja sztucznej inteligencji będzie oznaczała, że maszyny spotęgują ludzkie możliwości, przekształcając świat biznesu, metody pracy, komunikacji i działania. Jeden z czołowych ekspertów w tej dziedzinie sztucznej inteligencji (AI), Andrew Ng, nazywa ją „nową elektrycznością”, która zmieni wszystkie sektory gospodarki. Polska nie powinna przegapić tej rewolucji.
 
OUTSOURCING USŁUG IT W ŚWIETLE PRAWA
W najbliższym czasie należy spodziewać się wzmożonego zainteresowania ZUS umowami outsourcingowymi. Dlatego też przedsiębiorca, który decyduje się na skorzystanie z wsparcia z zewnątrz, powinien zachować szczególną dbałość zarówno o treść umowy outsourcingu, jak i okoliczności towarzyszącej jej wykonywaniu.
 
PRACOWNICY CHCĄ, BY ICH BIURO MIAŁO LOKALNY CHARAKTER
Globalne marki przy aranżacji swoich biur na ogół korzystają z najnowszych międzynarodowych trendów. Okazuje się jednak, że nie zawsze łatwo jest je wdrożyć, szczególnie gdy nie weźmiemy pod uwagę lokalnych preferencji pracowników i różnic kulturowych w organizacji. O tych czynnikach rozmawiamy z Niną Jasiewicz, workplace service delivery managerem CEE and Nordics, z Unilever, która w ostatnim czasie była odpowiedzialna za aranżację 4 różnych europejskich biur: w Sztokholmie, Warszawie, Budapeszcie i Pradze.
Spis treści bieżącego numeru:
 
ENGLISH VERSION:
  • Winning the War for Talent in a Ballroom
  • Generations Don’t Exist or Why You Should Manage People, Not Age Groups
  • The future of Global Business Services
  • Why Effective Shared Services/BPO Benchmarking Depends on Acknowledging Efficiency Frontiers?
  • The Dark Side of Becoming an Employer of Choice
POLSKA WERSJA
  • Zrozumieć specyfikę działania SSC
  • Dobre samopoczucie w miejscu pracy
  • Sztuka rozwiązywania problemów
  • Nowe formy zatrudnienia w obliczu rynku kandydata
  • Gdy start-up spotyka się z korporacją
  • Miejsce pracy a typ osobowości
  • Jednolity Plik Kontrolny – etapy wdrożenia w firmie
  • Naruszenie bezpieczeństwa organizacji
  • Czy polski biznes jest gotowy na AI?
  • Zagadnienia jakości w crowdsourcingu
  • Globalny krajobraz rynku usług typu Real Estate Facility Management
  • Outsourcing usług IT w świetle prawa
  • Pracownicy chcą, by ich biuro miało lokalny charakter
  • Jak walczyć o talenty w obszarze IT?
  • Biuro bez papieru – czy to w ogóle możliwe?
  • Eksperci „Outsourcing Magazine” godni polecenia

 

Co znajdziesz w każdym wydaniu?
 
  • Nowoczesne metody zarządzania
  • Skuteczne sposoby wdrażania outsourcingu
  • Narzędzia wspomagające zarządzanie
  • Nowoczesne usługi dla biznesu
  • Jak optymalizować procesy od podszewki
  • Porady dotyczące współpracy z usługodawcami i podwykonawcami
O czym piszemy?
 
  • Inżynieria zarządzania
    Sztuka podejmowania dobrych decyzji w oparciu o sprawdzone narzędzia i wzorce postępowania jest obecnie podstawowym czynnikiem usprawniającym zarządzanie organizacją. IZ wykorzystuje różne techniki modelowania do analizowania złożonych zagadnień decyzyjnych. W ten sposób umożliwia decydentom podejmowanie skuteczniejszych działań i budowanie bardziej efektywnych systemów.
  • Zarządzanie procesowe
    Prawidłowe opisanie i określenie własnych procesów zachodzących wewnątrz organizacji to pierwszy krok do przeprowadzenia skutecznego outsourcingu. Dodatkowo inżynieria procesów ułatwia działalność operacyjną i umożliwia dynamiczny wzrost wydajności realizacji procesów i jego pełną kontrolę.
  • Restrukturyzacja
    Dokonywanie restrukturyzacji jest dla wielu organizacji czynnikiem kluczowym w rozważaniach na temat dalszego rozwoju lub egzystencji. Przeprowadzenie restrukturyzacji to trudna sztuka godzenia wielu często sprzecznych interesów i musi być prowadzona w sposób świadomy i kontrolowany.
  • Change Management
    Zarządzanie zmianą to przede wszystkim umiejętność komunikacji na wszelkich szczeblach zarządzania organizacją. Poprawnie przeprowadzona zmiana odbywa się minimalnym kosztem wizerunkowym oraz jest przewidywalna w skutkach i w trakcie wdrożenia.
  • Project Management
    Project Management to bardzo istotna dziedzina zarządzania dla każdej organizacji zainteresowanej przeprowadzaniem skutecznych projektów, wdrożeń, restrukturyzacji i zmian. Znajomość metodologii i praktyk w dziedzinie Project Management zwiększa prawdopodobieństwo skutecznego działania w oparciu o najlepsze praktyki.
  • Interim Management
    Interim Management to czasowe, zdefiniowane co do celu i zakresu działanie wewnątrz organizacji, realizowane przez osobę fizyczną (interim managera), nakierowane na osiągnięcie konkretnych, ustalonych rezultatów biznesowych i oparte na współpracy i partycypacji w ryzyku i zysku – w odniesieniu do zamierzonego efektu. Najważniejszym aspektem pracy interim managera jest podniesienie wartości organizacji w danym obszarze i realizacja konkretnego celu

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 100
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Kwartalnik