Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Nowa Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo

Poznaj czasopismo w całości poświęcone skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Nowa Sprzedaż

Dwumiesięcznik Nowa Sprzedaż to prawdziwy, rzetelny kurs prowadzenia skutecznej sprzedaży i obsługi klienta.
Od podstaw po zaawansowane możliwości.

 
TYLKO TERAZ!
 
  • Wyłącznie gotowe rozwiązania i narzędzia sprzedaży do wdrożenia „od zaraz”
  • Blisko 100 stron praktycznej i rzetelnej wiedzy
  • W każdym wydaniu gotowe schematy prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta
  • Tylko sprawdzeni autorzy – eksperci
Chcesz dowiedzieć się, jak zorganizować sprzedaż, aby Twoja firma zaczęła przynosić oczekiwane dochody?
Magazyn Nowa Sprzedaż, to:
 
  • Czasopismo szkoleniowe – praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku nauczysz się jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów i jakie metody sprzedaży działają!
  • Obowiązkowa lektura dla każdego, kto na co dzień odpowiada za sprzedaż lub zarządza działem handlowym
  • Najwybitniejsi specjaliści i praktycy, podzielą się z Wami swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem na temat najbardziej skutecznych i sprawdzonych sposobów sprzedaży oraz obsługi klienta
  • Gotowe schematy działania, najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody sprzedaży, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje i realnie wpłyniesz na swoją karierę
  • Tylko u nas! Unikalne i w pełni merytoryczne treści niedostępne nigdzie indziej!
Warto kolekcjonować wszystkie wydania!
Zamów już teraz roczną prenumeratę, aby mieć pewność, że żadna lekcja Ciebie nie ominie!
Wybierz swoją wersję prenumeraty

WERSJA EKONOMICZNA

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Tylko teraz: 7 wydań w cenie 6! „Nowa Sprzedaż” #4 (11): „Prognozowanie i planowanie sprzedaży" w wersji elektronicznej GRATIS!

Cena tylko: 229 zł netto + koszt przesyłki 39,00 zł netto (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

 

WERSJA PREMIUM

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy

Cena tylko: 299 zł netto + koszt przesyłki 39,00 zł netto (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

 

WERSJA SUPER PREMIUM

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

Cena tylko: 399 zł netto + koszt przesyłki 39,00 zł netto (opłata roczna, doliczona do FV jednorazowo)

Poznaj najnowszy numer "Nowej Sprzedaży"!
 

NOWA SPRZEDAŻ # 1(13): AUTOMATYZACJA SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

W natłoku zadań często zastanawiasz się, gdzie najpierw zadzwonić, z kim się spotkać, aby zwiększyć swoje szanse na sprzedaż. Finalnie w sprzedaży liczy się to, żeby wygrać. Wygrywać ma pojedynczy sprzedawca, ale też cały zespół. Wyniki sprzedażowe powinny być przewidywalne, a sukcesy regularne. Jak tego dokonać, zarządzając handlowcami z różnym doświadczeniem, umiejętnościami i motywacjami? Niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz, odpowiedź jest jedna: AUTOMATYZACJA.

Automatyzacja sprzedaży i obsługi klienta to nie magia. Nie jest to także żadne oszustwo ani spam. Wszystko polega na odpowiednim i skutecznym wykorzystaniu potencjału sprzedażowego drzemiącego w każdej firmie. W pierwszym w 2018 roku numerze „Nowej Sprzedaży” nasi eksperci wyjaśniają, jak krok po kroku zautomatyzować procesy sprzedaży, aby pomagały handlowcom i menedżerom sprzedaży. Bazując na własnych doświadczeniach, podpowiedzą, kiedy nadmierna automatyzacja może zaszkodzić firmie i jak uniknąć bolesnych błędów. Z wydania dowiesz się m.in., jak przygotować zespół do automatyzacji obsługi klienta i utrzymać wysokie standardy. Wdrożenie nawet najlepszych i najdroższych narzędzi automatyzacji obsługi klienta nie zbuduje pozytywnego wrażenia u klientów, jeżeli pracownik obsługi klienta niewłaściwie odpowie na pytania czy nieuprzejmie zareaguje na reklamację.

Czytając „Nową Sprzedaż” #1(13) dowiesz się m.in.:

  • jak zautomatyzować procesy w sprzedaży, aby usprawnić pracę handlowców i menedżerów sprzedaży,
  • jakie są największe wyzwania przy wprowadzaniu automatyzacji,
  • jak skutecznie wprowadzić automatyzację w dziale obsługi klienta,
  • jak ograniczyć ryzyko spadku jakości po zautomatyzowaniu.
  • jakie najczęstsze błędy popełniają firmy podczas automatyzacji obsługi klienta,
  • jak zadbać o podnoszenie przez Twój zespół umiejętności obsługi klienta,
  • czym jest sztuczna inteligencja, jakie są możliwe zastosowania AI w sprzedaży i obsłudze klienta,
  • jak zautomatyzować obsługę klienta na Facebooku,
  • czym powinieneś pamiętać podczas obsługi klienta przez czat,
  • na co zwrócić uwagę, wdrażając narzędzia do automatyzacji, aby zachować zgodność z prawem.
Dla kogo Nowa Sprzedaż to obowiązkowa lektura?
  • Osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług
  • Handlowców, którzy chcą podnieść skuteczności swoich działań i pozyskiwać większą liczbę klientów
  • Szefów i dyrektorów sprzedaży, którym zależy na sprawniejszym zarządzaniu handlowcami i bezpośrednim zwiększeniu sprzedaży
  • Właścicieli firm i zarządu, którzy chcą dowiedzieć się jak kontrolować działania i wyniki działów sprzedaży w oparciu o znajomość skutecznych procesów sprzedaży
  • Doradców i konsultantów klienta, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób wdrożyć najnowsze standardy obsługi klienta
  • Specjalistów ds. marketingu, którym zależy na pozyskaniu wiedzy o najbardziej skutecznych sposobach generowania leadów sprzedażowych i lepszego zrozumienia potrzeb klientów
  • Wszystkich zainteresowanych zdobyciem lub pogłębieniem wiedzy z zakresu najskuteczniejszych metody i narzędzi sprzedaży produktów/usług oraz perfekcyjnej obsługi klienta
  • Osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku sprzedaży chcących nabyć sprawdzoną wiedzę i umiejętności
  • Osób, którzy chcą zdecydowanie zwiększyć swoją wartość rynkową.
Czasopismo Nowa Sprzedaż zawiera pełne instruktaże:
  • Prognozowanie i planowanie sprzedaży
  • Skuteczna obsługa klientów
  • Zarządzanie kluczowymi klientami
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie cenami
  • Sprzedaż przez telefon

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska joanna.czeladzinska@forum-media.pl tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 100
Format A4
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 6 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.nowa-sprzedaz.pl/