Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Edukacja Narzędzia do Ewaluacji Wewnętrznej w Przedszkolu

Narzędzia do Ewaluacji Wewnętrznej w Przedszkolu

Publikacja

Praktyczna publikacja dla dyrektora i zespołu ds. ewaluacji do kompleksowej organizacji ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu z rozpisanymi projektami ewaluacyjnymi do wszystkich 12 wymagań MEN.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
O Produkcie

Praktyczna publikacja dla dyrektora i zespołu ds. ewaluacji do kompleksowej organizacji ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu z rozpisanymi projektami ewaluacyjnymi do wszystkich 12 wymagań MEN.

Dzięki publikacji  będziecie Państwo mogli:
  • zebrać dowody na realizację wszystkich wymagań MEN na potrzeby ewentualnej kontroli,
  • wybrać odpowiednią metodę analizy danych zebranych podczas badania, i szybko opracujesz wyniki,
  • bez poświęcania dużej ilości czasu napisać przejrzysty raport z ewaluacji, który będzie można przedstawić w kuratorium,
  • dowiedzieć się, w jaki sposób zapisać wnioski z tegorocznej ewaluacji w planie nadzoru pedagogicznego na rok 2014/2015.
Zawartość Pendrive
  • projekty  ewaluacyjne do wszystkich 12 wymagań MEN,
  • ankiety ewaluacyjne  dla nauczycieli, rodziców i uczniów, kwestionariusze rozmów i wywiadów,
  • arkusze oraz  karty obserwacyjne,
  • przykładowe listy  kontrolne spełniania poszczególnych wymagań,
  • pytania kluczowe wraz z przykładowymi odpowiedziami  do każdego z 12 wymagań.
 
 
Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Pendrive z dokumentami
Artykuły w wersji elektronicznej
Produkt aktualizowany!
Kolejne aktualizacje ukazywać się będą w marcu, czerwcu, wrześniu i grudniu.
Cena aktualizacji to 169,5 zł netto dla wersji ekonomicznej i 210 zł netto dla wersji optymalnej.
 

ZAWARTOŚĆ

1. Obowiązki dyrektora w zakresie ewaluacji w roku szkolnym 2014/2015 r.
  • wykaz obowiązków dyrektora w zakresie nadzoru pedagogicznego w świetle  rozp. w sprawie nadzoru,
  • obowiązki dyrektora w zakresie kontroli wewnętrznej w placówce – od  kontroli programów i podręczników po kontrolę kwalifikacji nauczycieli,
  • ewaluacyjnych,
  • w jaki  sposób dokonać skutecznej autoewaluacji swojej pracy – wytyczne dla nauczycieli  wraz z gotowymi narzędziami.
 
2. Plan ewaluacji wewnętrznej w szkole  w I i II semestrze
  • niezbędne elementy  planu ewaluacji, które muszą być uwzględnione w planie nadzoru,
  • o czym  należy pamiętać, aby zachować rzetelność badań ewaluacyjnych,
  • zasady konstruowania  programów naprawczych w oparciu o analizę wyników sprawdzianów i egzaminów  zewnętrznych
3. Diagnoza pracy szkoły w ramach 12  wymagań MEN
  • aktualne wytyczne do samooceny pracy szkoły w zakresie wszystkich  12 nowych wymagań,
  • jak wybrać  obszary pracy szkoły, które wymagają poprawy lub ulepszeń,
  • ewaluacja wybranych  zadań szkoły, m.in. pracy wychowawczej, współpracy z rodzicami, doradztwa zawodowego - omówienie na przykładach,
  • wskazówki do  samokontroli nauczyciela w zakresie realizacji podstawy programowej,
  • gotowe narzędzia  do analizy wyników egzaminów zewnętrznych,
  • w jaki  sposób przeprowadzić ewaluację wykorzystania technologii informacyjno –  komunikacyjnych w pracy dydaktyczno – wychowawczej nauczyciela.
4. Przygotowanie projektu ewaluacji
  • krok po  kroku etapy projektowania ewaluacji z wykorzystaniem różnych kryteriów i metod  badawczych,
  • jak formułować  pytania kluczowe – wytyczne,
  • przykładowe formy  projektów ewaluacyjnych – gotowe do wykorzystania,
  • w jaki  sposób opracować narzędzia ewaluacyjne na potrzeby własnej placówki– m.in.  ankiety, kwestionariusze wywiadów, i arkusze obserwacyjne,
  • jakie standardy  musi spełniać projekt ewaluacyjny, aby nie został zakwestionowany podczas  kontroli.
5. Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej
  • jakie wnioski  umieścić w raportach i sprawozdaniach z ewaluacji,
  • przykładowe zapisy  wyników ewaluacji, które warto umieścić w planach nadzoru na nowy rok szkolny,
  • jakich narzędzi  użyć do podsumowania i prezentacji wyników ewaluacji.

Szczegóły

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 500
Typ produktu Publikacja
Typ placówki Placówka publiczna
ISBN / ISSN 978-83-260-1609-7

Inni klienci wybrali również