Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing

Czasopismo

Sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania

Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Temat numeru

Google Ads na błysk – kilka kroków, które dzielą cię od oszczędności w Google Ads
Krzysztof Marzec

 

 

 

Zero reklam, tylko treści merytoryczne, innowacyjny system oznaczeń artykułów


Wspieramy w codziennej pracy marketerów i osoby odpowiedzialne za sprzedaż w internecie

 

 

6 numerów w roku i dostęp do archiwalnych wydań, a w każdym numerze sprawdzone rozwiązania, check listy, wskazówki i narzędzie skutecznego marketingu online

 

Autorzy to doświadczeni praktycy, marketerzy, którzy mogą się pochwalić udokumentowanymi sukcesami zawodowymi w branży online

 

Zawsze 100% praktycznych porad, gotowe narzędzia uzupełnione teorią przygotowaną w przystępny sposób

 

Prezentujemy przepisy na sukces w reklamie digitalowej

 


Dla prenumeratorów mamy zniżki na udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

 

Dlaczego warto?
 
  • Jako pierwsi pokazujemy trendy w branży online oraz sposoby jak je efektywnie wykorzystać,
  • Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy marketera,
  • Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  • Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa i cały czas staramy się ulepszać,
  • Starannie wybieramy autorów, którzy są uznanymi praktykami w branży i wiedzą jak odnieść sukces w kampaniach i sprzedaży Online
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje i fachowe porady, prowokujących do myślenia wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie prowadzić akcje sprzedażowe w Internecie.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej,
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla Was tylko praktycy, którzy z powodzeniem realizują sprzedaż w kanale internetowym!
 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
Poznaj najnowsze wydanie:
 

TEMAT NUMERU: Google Ads na błysk – kilka kroków, które dzielą cię od oszczędności w Google Ads
Krzysztof Marzec

  • Jak płacić mniej za kampanie Google Ads?/ Marta Jabłońska
  • Trendy SEO 2019 jakich zmian spodziewać się w przyszłym roku?/ Michał Brewczyński
  • Walka z czasem w SEO – kiedy przyjdą pierwsze efekty?/ Paweł Gontarek
  • -Facebook Insights i narzędzia analityczne – jak czytać statystyki i wyciągać wnioski?/ Artur Jabłoński
  • Cztery rzeczy, które poprawią twoje kampanie reklamowe na facebooku
  • Youtube 2018/2019 z perspektywy reklamodawcy – co każdy e-marketer musi wiedzieć o planowaniu wideo online?/ Bartłomiej Daniłoś

UŻYTECZNOŚĆ

  • UX of AI – podejście do projektowania i badania interfejsów wspomaganych sztuczną inteligencją
  • Eyetracking – sprawdź, czym przyciągnąć uwagę twoich użytkowników

E-PUBLIC RELATIONS

  • Automatyzacja w PR to nie zło. O ile jej właściwie użyjesz/ Edyta Kowal

REKLAMA W INTERNECIE

  • Czym różni się konkurencja pośrednia od bezpośredniej w internecie i jak ta różnica może wpłynąć na nasz biznes?/ Michał Szczepański
  • Spadki w wynikach wyszukiwania/ 6 możliwych powodów

INFLUENCER MARKETING

  • Influencer marketing w trzech krokach
  • Jak budować skuteczną strategię w influencer marketingu w każdej branży?/ Magdalena Urbaniak
  • Czy każdy klient jest influencerem?/ Magda Urban

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Przegląd formatów reklamowych krok po kroku - jak wybierać formaty i ustawiać kampanie pod konkretne cele biznesowe?
  • Generuj leady B2B za pośrednictwem LinkedIna!/ Dagmara Pakulska

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • Jak dbać o bezpieczeństwo marki?
  • Audio branding – dźwięk 2.0 W komunikacji marki
  • E-pokalipsa, czyli jak unicestwić swoją sprzedaż
  • Customer experience jak rozszerzona rzeczywistość zmieni sposób, w jaki myślimy o zakupach?
  • Jak sprzedawać więcej? Psychologia, copywriting i neuromarketing w praktyce digital marketera/ Adam Zemełka

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • Potęga dosprzedaży, czyli co zrobić, żeby sprzedawać jak Amazon
  • Biznes jest jednym wielkim problemem Big Data
  • Jak systemowo układać marketingowe puzzle?
  • Viewability – problem czy szansa?

FELIETON

  • Z technologią pod wiatr?

CASE STUDY

  • Marketing aplikacji mobilnej – jak wypromować aplikację krok po kroku
W następnym numerze:
 

Jak pozyskiwać leady i sprzedawać online?

  • Growth hacking i niestandardowe modele rozliczeń online – co robić online, by dowozić sprzedaż?
  • Sztuka projektowania efektywnych landing page’ów – jak tworzyć strony docelowe, by konwertowały?
  • Mediaplan sprzedażowy na 2019 rok – o czym nie możesz zapomnieć?
  • Jak prowadzić kampanie w wyszukiwarce zorientowane na konwersje?

SOCIAL MEDIA

  • Czy media społecznościowe sprzedają? Niestandardowe sposoby na sprzedaż via FB, Instagram i LinkedIn

MARKETING I SPRZEDAŻ

  • Dlaczego moja strona WWW nie sprzedaje? – jak optymalizować witryny pod kątem zakupowym i leadowym?
  • Dekalog tworzenia kreacji sprzedażowych – o czym pamiętać, czego unikać?

LEAD GENERATION

  • 10 praktycznych sposobów na pozyskiwanie leadów
  • Jak współpracować z afiliantami – dobór partnerów, selekcja sieci afiliacyjnych i weryfikacja skuteczności leadów

E-COMMERCE

  • Tuning sklepu internetowego – jak zoptymalizować sprzedaż [checklista]?
O czym piszemy w każdym numerze?
 

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska joanna.czeladzinska@forum-media.pl tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 80
Format 200 x 280 mm
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 6 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.o-m.pl