Czasopismo Magazyn Online marketing | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

o-m.pl

Magazyn Online Marketing

Nowoczesne czasopismo, w całości poświęcone skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Dwumiesięcznik jest przygotowywany we współpracy z najbardziej uznanymi marketerami w Polsce, zawiera praktyczne informacje i aktualne wskazówki, dzięki którym podniesiesz swoje kwalifikacje, dowiesz się jak prowadzić sprawny marketing w sieci i realnie wpłyniesz na wyniki podejmowanych działań w zakresie marketingu internetowego.

  • ok. 90 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 62 numery archiwalne

o-m.pl

Wybierz swoją wersję

Magazyn Online Marketing tworzony przez specjalistów

- Nielimitowany dostęp do ponad 3200 artykułów.
- Czytaj wygodnie, tam gdzie lubisz – na smartfonie, komputerze czy tablecie.
- Dostęp do cyfrowej biblioteki case study dużych. Kompleksowy opis strategii i przeprowadzonych działań.
- Obszerne i kompleksowe artykuły w wydaniu papierowym wspieramy cyfrową wersją newsów z branży. - Zyskujesz dostęp do promocji i zniżek na konferencje i wydarzenia organizowane przez Online Marketing.

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Start-up Weekend czy Start-up Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, opublikował trzy książki: Zakamarki marki, Grywalizacja oraz Narratologia. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social mediów… Kocha literki niemal w każdej – poza ComicSans – formie.

zwiń

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów

zwiń

Współzałożyciel Takaoto, firmy specjalizującej się w audytach dla e-commerce, startupów i dużych serwisów internetowych. Specjalista SEO, marketer, bloger oraz wykładowca. Marketingiem w różnych formach zajmuję się już ponad dekadę. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, AdWords, content marketingowe).

zwiń

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad trzy tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki Jak pisać, żeby chcieli czytać. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

zwiń

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

zwiń
W najnowszym wydaniu m.in.:

W najnowszym wydaniu m.in.:

  • VIP – 10 pytań do Macieja Gałeckiego, ex-CEO Bluerank, mentora, wytrawnego scrabblisty -

  • GA4 a SEO – jak korzystać z nowej wersji Google Analytics w codziennej pracy SEO-wca? -

  • Pięć kwestii prawnych na rok 2024, o których musi wiedzieć każdy e-commerce manager -

  • Reklama wideo AD 2024 – jak planować media? Między socialem a VOD -

Zajrzyj do środka

Stałe działy czasopisma

Stałe działy czasopisma

SOCIAL MEDIA - praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach,
E-MAIL MARKETING - trendy i inspiracje, wskazówki dotyczące planowania kampnii, od ciekawych kreacji po zaawansowaną analitykę,
E-COMMERCE - wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
SEM/SEO - gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
CONTENT MARKETING - porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wersja
CYFROWA
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • 6 elektronicznych wydań dwumiesięcznika
  • 6 papierowych wydań dwumiesięcznika
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Dodaj do koszyka
Wersja
PREMIUM
699,00 zł netto
754,92 zł brutto

  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań dwumiesięcznika
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://o-m.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://o-m.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)