Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Event Management Polska

Event Management Polska

Czasopismo

Czasopismo skierowane jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy.

Zostań czytelnikiem Event Management Polska – poznawaj, inspiruj się i organizuj najlepsze eventy w Polsce!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W najnowszym polecamy szczególnie:
  • Efekty WOW na evencie – zainspiruj się na kolejny rok!
  • Wszystko, co musisz wiedzieć o promocji wydarzeń na LinkedIn
  • Świąteczna układanka – targi bożonarodzeniowe kawałek po kawałku
  • Tajniki organizacji perfekcyjnego balu sylwestrowego
  • Destynacje eventowe: Warszawa (cz. II)
  • Rok 2018 – poznaj technologiczne perspektywy eventów

 

 

 

 

 

Dlaczego warto?


Tylko merytoryczne informacje dotyczące branży MICE

 

 

Gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami

 

Najciekawsze inspiracje eventowe z całego świata

 

19 lat doświadczenia na rynku wydawniczym, w tym także w branży horeca

 

Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy event managera

 

 
Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa

 

 
W ramach  rocznej prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 64 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji

 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
Spis treści najnowszego numeru:
 

TEMAT NUMERU

  • Efekty WOW na evencie – zainspiruj się na kolejny rok!

OKIEM EKSPERTA

  • Rynek spotkań biznesowych w Polsce pod lupą organizatorów i uczestników:  Kto? Co? Za ile? I gdzie? – raport 2017

TWARZĄ W TWARZ

  • Gotowa na wszystko. Rozmowa z Adrianą Piekarską, specjalistką w dziedzinie event marketingu

MARKETING

  • Wszystko, co musisz wiedzieć o promocji wydarzeń na LinkedIn

KNOW-HOW ORGANIZATORA

  • Świąteczna układanka – targi bożonarodzeniowe kawałek po kawałku
  • Tajniki organizacji perfekcyjnego balu sylwestrowego
  • Zimowa aura – wybieramy namiot na event w plenerze
  • To już rok magazynu „Event Management Polska”!

DESTYNACJE EVENTOWE

  • Destynacje eventowe: Warszawa (cz. II)

TECHNOLOGIE I INNOWACJE

  • Rok 2018 – poznaj technologiczne perspektywy eventów

PRZEGLĄD PRAWNY

  • Gdy kontrahent nie płaci. 12 kroków do skutecznej egzekucji wynagrodzenia

WIADOMOŚCI Z BRANŻY

  • Kobiety kochają eventy!
  • Kalendarium event managera
  • Kreatywność zawsze w cenie!
  • Agnieszka Jędrzejczyk-Wojciechowska – nowa wiceprezes Polskiej Organizacji  Turystycznej

KATALOG FIRM

Stałe działy
 

Temat numeru
Co kwartał inny temat numeru – wyczerpująco opisane jedno zagadnienie dotyczące branży MICE. Temat na czasie, w którym staniesz się ekspertem. Temat, który pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.

Przegląd prawny
Co jeśli współorganizator nie wywiąże się ze swoich zadań? Jak ustrzec się przed nieporozumieniem z uczestnikiem, inwestorem lub współtwórcom kongresu? Co jeśli podczas eventu wydarzy się coś nieprzewidzianego? Na te oraz inne pytania odpowie rubryka: przegląd prawny.

Twarzą w twarz
W każdym wydaniu wywiad z innym specjalistą z branży eventowej – warto znać zdanie
eksperta i śledzić jego osiągnięcia.

Wiadomości z branży
Co kwartał dawka najnowszych informacji branżowych z całego świata! Specjalnie wyselekcjonowane najciekawsze aktualności oraz najnowocześniejsze inspiracje eventowe.

Okiem eksperta
Sławomir Wróblewski – prawdziwy ekspert branży eventowej, dostarczać będzie Czytelnikom sprawdzony i merytoryczny materiał – pozyskana od fachowca wiedza jest najlepszym narzędziem do planowania swoich własnych wydarzeń.

Know-how ORGANIZATOR
Od czego zacząć organizację? Jak rozmawiać z centrami konferencyjnymi, hotelami?
Ile czasu potrzeba na zaplanowanie kongresu? Jak często powinny odbywać się przerwy podczas szkolenia? Jak zorganizować czas wolny uczestników konferencji, by nie był on czasem straconym? Na te oraz inne pytania odpowie dział know-how.

Marketing
Kompleksowy plan promocji usług eventowych do klienta indywidualnego i biznesowego
– wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, nowoczesne metody reklamowe w Internecie. Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia promocji, które przynoszą autentyczna sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach i na portalach społecznościowych.
Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów oraz podpowiadają jak zarobić więcej, wprowadzając dodatkowe usługi.

Destynacje Eventowe
Każde wydanie prześwietlać będzie dane miasto bądź obszar pod względem jego atrakcyjności eventowej – obiektywna ocena sal konferencyjnych, centrów kongresowych
oraz hoteli przystosowanych do organizacji eventów. Dodatkowo pojawi się tam przegląd
lokalnych atrakcji oraz najlepsze punkty gastronomiczne występujące w pobliżu.

Innowacje i technologie
By nasz perfekcyjny event był nie tylko doskonale zorganizowany, ale i ciekawy oraz innowacyjny należy nadążać za trendami. Co więcej – nowoczesne technologie pozwalają także ułatwić zaplanowanie i uschematyzowanie wydarzenia. Ten dział w jednym miejscu skupia najnowsze rozwiązania dla event managerów.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Dwumiesięcznik. Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 64
Typ produktu Czasopismo