Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .
Biznes Event Management Polska

Event Management Polska

Czasopismo

Czasopismo skierowane jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy.

Zostań czytelnikiem Event Management Polska – poznawaj, inspiruj się i organizuj najlepsze eventy w Polsce!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W najnowszym polecamy szczególnie:
  • Wyjazd firmowy? Nie tylko integracja… Prawdy i mity o organizacji spotkań konferencyjnych i biznesowych
    Przeprowadzanie badań zachowań klientów umożliwia poznanie procesów, którymi kierują się, wybierając dany produkt bądź usługę. Dowiedz się ile procent uczestników konferencji przykłada wagę do jakości kuchni, bliskości natury i standardów pokoi i czy cena wciąż pozostaje najważniejszym kryterium wyboru miejsca organizacji wydarzenia.
  • User experience w świecie eventów – szyj doświadczenie na miarę uczestnika
    Dobry event budowany jest na emocjach, pojawiających się już przy pierwszej interakcji z uczestnikiem, a liczba składowych, które należy wziąć pod uwagę, i indywidualizm potrzeb każdego uczestnika sprawiają, że stworzenie dobrego wydarzenia stanowi nie lada wyzwanie. W tym podejściu rola event managera została zbudowana na nowo i stał się on experience designerem. Nie tylko tworzy wydarzenie, ale kreuje namacalny świat, do którego zaprasza uczestników, by dostarczyć im określonych doznań. Gość musi wyjść z eventu bogatszy o nowe doświadczenie, a nie podirytowany np. złą jakością obsług
  • Od kafajek internetowych do stadionów – poznaj świat wydarzeń sportowych i zorganizuj najlepszy event
    Esport, czyli zawodowa rywalizacja w gry komputerowe, przeżywa obecnie okres największego rozkwitu w swojej historii. Esport jest rozrywką młodych pokoleń, przez co coraz silniej wpływa on na decyzje zakupowe kolejnych generacji konsumentów. Artykuł skierowany jest do wszystkich pracowników branży spotkań, którzy chcieliby zajmować się realizacjami esportowymi dla swoich klientów. Rynek esportowy rozwija się w tempie dwucyfrowym pod względem wartości generowanych przychodów oraz liczby fanów.
  • Regulamin, stoisko, uczestnicy – prawo targowe bez żadnych tajemnic
    Jak zorganizować wydarzenie na targach, by nie wejść w kolizję z prawem i należycie zabezpieczyć swoje interesy. Dowiedz się jakie warunki należy spełnić, aby zapewnić bezpieczeństwo uczestnikom i uniknąć konfliktów z prawem. Artykuł zawiera 12 punktów które sprawią, że będziesz wiedział, na co zwrócić uwagę podpisując regulamin.

 

 

 

 

 

Dlaczego warto?


Tylko merytoryczne informacje dotyczące branży MICE

 

 

Gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami

 

Najciekawsze inspiracje eventowe z całego świata

 

19 lat doświadczenia na rynku wydawniczym, w tym także w branży horeca

 

Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy event managera

 

 
Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa

 

 
W ramach  rocznej prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 64 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji

 

Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna Wersja Online
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
Spis treści najnowszego numeru:
 

TEMAT NUMERU

  • Wyjazd firmowy? Nie tylko integracja… Prawdy i mity o organizacji spotkań konferencyjnych i biznesowych

OKIEM EKSPERTA

  • User experience w świecie eventów – szyj doświadczenie na miarę uczestnika

TWARZĄ W TWARZ

  • Kwestia zaufania i otwartości władz miasta – wywiad z Grzegorzem Borowskim, współtwórcą i CEO infoShare

MARKETING I PROMOCJA

  • Jak sprawić, by uczestnik zaangażował się w sprzedaż Twojego eventu?
  • Czas to pieniądz! Zyskaj kilkaset godzin miesięcznie, wykorzystując chatboty

KNOW-HOW ORGANIZATORA

  • Od kafajek internetowych do stadionów – poznaj świat wydarzeń sportowych i zorganizuj najlepszy event
  • Sztuka negocjacji ceny – zrób to dobrze i nie daj się!
  • Z gadżetem jak z eventem… wybierz ten idealny, poznaj trendy i zaskocz swoich gości
  • Spójrzmy prawdzie w oczy – portret event managera

DESTYNACJE EVENTOWE

  • Destynacje eventowe: Polskie wybrzeże

TECHNOLOGIE I INNOWACJE

  • Nowe technologie w obiektach hotelowych
  • Stwórz idealny brief eventu – współpraca klienta z obiektem oraz firmą techniczną
  • Przepis na sukces? Różnorodność!
  • Od camera obscura do 3D Video Mappingu

PRZEGLĄD PRAWNY

  • Regulamin, stoisko, uczestnicy – prawo targowe bez żadnych tajemnic

WIADOMOŚCI Z BRANŻY

  • Czas na felieton: Tajemnica poliszynela… czy jesteśmy gotowi na zmiany w branży MICE?

KATALOG FIRM

Stałe działy
 

Temat numeru
Co kwartał inny temat numeru – wyczerpująco opisane jedno zagadnienie dotyczące branży MICE. Temat na czasie, w którym staniesz się ekspertem. Temat, który pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.

Przegląd prawny
Co jeśli współorganizator nie wywiąże się ze swoich zadań? Jak ustrzec się przed nieporozumieniem z uczestnikiem, inwestorem lub współtwórcom kongresu? Co jeśli podczas eventu wydarzy się coś nieprzewidzianego? Na te oraz inne pytania odpowie rubryka: przegląd prawny.

Twarzą w twarz
W każdym wydaniu wywiad z innym specjalistą z branży eventowej – warto znać zdanie
eksperta i śledzić jego osiągnięcia.

Wiadomości z branży
Co kwartał dawka najnowszych informacji branżowych z całego świata! Specjalnie wyselekcjonowane najciekawsze aktualności oraz najnowocześniejsze inspiracje eventowe.

Okiem eksperta
Sławomir Wróblewski – prawdziwy ekspert branży eventowej, dostarczać będzie Czytelnikom sprawdzony i merytoryczny materiał – pozyskana od fachowca wiedza jest najlepszym narzędziem do planowania swoich własnych wydarzeń.

Know-how ORGANIZATOR
Od czego zacząć organizację? Jak rozmawiać z centrami konferencyjnymi, hotelami?
Ile czasu potrzeba na zaplanowanie kongresu? Jak często powinny odbywać się przerwy podczas szkolenia? Jak zorganizować czas wolny uczestników konferencji, by nie był on czasem straconym? Na te oraz inne pytania odpowie dział know-how.

Marketing
Kompleksowy plan promocji usług eventowych do klienta indywidualnego i biznesowego
– wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, nowoczesne metody reklamowe w Internecie. Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia promocji, które przynoszą autentyczna sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach i na portalach społecznościowych.
Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów oraz podpowiadają jak zarobić więcej, wprowadzając dodatkowe usługi.

Destynacje Eventowe
Każde wydanie prześwietlać będzie dane miasto bądź obszar pod względem jego atrakcyjności eventowej – obiektywna ocena sal konferencyjnych, centrów kongresowych
oraz hoteli przystosowanych do organizacji eventów. Dodatkowo pojawi się tam przegląd
lokalnych atrakcji oraz najlepsze punkty gastronomiczne występujące w pobliżu.

Innowacje i technologie
By nasz perfekcyjny event był nie tylko doskonale zorganizowany, ale i ciekawy oraz innowacyjny należy nadążać za trendami. Co więcej – nowoczesne technologie pozwalają także ułatwić zaplanowanie i uschematyzowanie wydarzenia. Ten dział w jednym miejscu skupia najnowsze rozwiązania dla event managerów.

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Dwumiesięcznik. Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 64
Typ produktu Czasopismo