Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Restauracje & Catering

Biznes Restauracje & Catering

Czasopismo

Jeżeli:

  • Jesteś właścicielem, menedżerem lub szefem kuchni i zależy Tobie na zwiększeniu liczby gości w restauracji – zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych
  • Odpowiadasz za food cost i chcesz realnie obniżyć aż o 17% koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań
  • Zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych
  • Chcesz podpatrzeć najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania kampanii marketingowych, które działają

To nie możesz przegapić najbardziej praktycznego czasopisma, stworzonego we współpracy z polskimi właścicielami restauracji, zajazdów, barów, bistro oraz firm cateringowych, które odniosły sukces.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W aktualnym numerze polecamy szczególnie:

Niskie zasięgi organiczne na Facebooku – jak sobie z nimi radzić i skutecznie angażować swoich fanów?

  • Obecnie, gdy zasięgi organiczne na Facebooku są tak niskie, że wkrótce obrosną mianem legendy, sama liczba fanów na profilu staje się niemal archaicznym ich wskaźnikiem. Jak nigdy dotąd znaczenia nabiera posiadanie prawdziwych i aktywnych użytkowników. Takich, którzy wchodzą w interakcje z marką nie tylko w sieci. Jak zatem ich obudzić oraz zachęcić do aktywności? Oto kilka sposobów, których wykorzystanie w kontakcie z klientem nie tylko zaktywizuje czytelników, ale również – a może przede wszystkim – pozwoli pozytywnie wpłynąć na wyniki sprzedaży.

Wideo w restauracji, czyli gdzie człowiek nie może, tam technologię pośle

  • Często mówiąc o wideo w restauracji, mamy na myśli filmiki wrzucane w mediach społecznościowych, które mają zachęcić naszych followersów do odwiedzin lokalu lub zwiększyć ich zaangażowanie. To jednak nie jedyny sposób na wykorzystanie wideo w restauracji. Jak wykorzystać w pełni jego potencjał? Oto kilka rad.

Pieczywo w restauracji

  • Odeszły w niepamięć te czasy, kiedy świeżym pieczywem mogliśmy delektować się podczas śniadań tylko w hotelach orbisowskich. Tam na poranny posiłek sekcja śniadaniowa przygotowywała pieczywo, w tym pachnące bułeczki, najczęściej typu kajzerka. W restauracji nikt o tym nie myślał, bo tak naprawdę pieczywo podawano tylko jako dodatek do zupy. Była to najczęściej kromka chleba, bo wielu gości lubiło przegryźć fasolową, grochową lub ogórkową. Dzisiaj własne pieczywo w lokalu gastronomicznym to wartość dodana i cor az częstsza praktyka. Wiele z nich serwuje je z masłami smakowymi jako starter, ale nie tylko.
 


Łączymy wiedzę z praktyką - wspieramy restauratorów i szefów kuchni w ich codziennej pracy

 

 

72 strony co dwa miesiące, numery archiwalne

 

W każdym numerze: blisko 20 stron Strefy Chefa: sylwetki szefów kuchni, inspiracje, wiadomości z branży

 

W każdym numerze rozbudowany dział "Marketing", a w nim wiele wskazówek dotyczących prowadzenia restauracji

 

Organizator Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów Restauracji i Szefów Kuchni

 

 
Zespół autorski skupia najlepszych specjalistów z branży, tj. Dagmara Plata-Alf, Patryk Dziamski, Tomasz Jakubiak, Piotr Rogowski

 

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów Restauracji i Szefów Kuchni

To jedyne w Polsce wydarzenie dedykowane jednocześnie szefom kuchni i menedżerom restauracji. Składają się na nie dwie unikalne ścieżki - jedna dla szefów kuchni, dzięki której poznają oni tajniki sztuki kulinarnej na najwyższym poziomie. Swoją wiedzę w tym względzie przekaże czołówka polskiej sceny szefów kuchni, w tym Tomasz Jakubiak, Patryk Dziamski czy Ernest Jagodziński. Druga ścieżka warsztatowa skierowana do menedżerów restauracji obejmować będzie zagadnienia pozwalające osiągnąć wysoki poziom rentowności restauracji, prezentowane przez najlepszych w Polsce specjalistów w dziedzinie audytu finansowego, food costu oraz marketingu. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Tomasz Jakubiak - ceniony szef kuchni. Gospodarz popularnego programu "Jakubiak lokalnie" w telewizji Kuchnia+, który bije rekordy oglądalności i zdobywa rzesze nowych fanów, czego finałem będą nowe odcinki. Autor książki pod tym samym tytułem. W programie "Jakubiak lokalnie" przekonuje do korzystania z rodzimych, regionalnych produktów, a także odwiedza polskich rolników i hodowców. Jest jednym z niewielu kucharzy w Polsce promujących polską kuchnię i polskich producentów. W ramach promocji "ulicznego jedzenia" zorganizował w czerwcu 2013 r. pierwszy Street Food Festival by Tomasz Jakubiak, którego ideą było pokazanie nowego podejścia do kuchni - inaczej mówiąc: zdrowy fast food. W roku 2013 dołączył do elitarnej organizacji zrzeszającej najlepszych szefów kuchni w Polsce - Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Znani z telewizyjnych ekranów i najlepszych restauracji kucharze łączą siły, pomysły i entuzjazm, promując polską kuchnię i troszcząc się o edukację młodego pokolenia kucharzy.
  • Patryk Dziamski - uczestnik 4. edycji programu Top Chef, menedżer kuchni Kina Kulinarnego Transatlantyk w 2013, 2014 i 2015 r. Kucharz - Odkrycie roku 2015 według Poland 100 Best Restaurants. Współautor książki Lekcje smaków skierowanej do szkół gastronomicznych oraz autor dań do książki Kuchnia Zyguły. Juror konkursów kulinarnych: Trendy Chef w 2014 oraz 2015 r. w Bydgoszczy, Dorszowe Żniwa w 2014 i 2015 r. w Gniewie, a także Primerba Cup 2015 w Poznaniu. Szef kuchni, doradca kulinarny nastawiony na odkrywanie nowych trendów kulinarnych. Od 4 lat zaangażowany w nauczanie praktyczne w szkołach o profilu gastronomicznym. Właściciel Dziamski Culinary Studio oraz Dziamski Concept Rest. Od 2009 r. nieprzerwanie podróżuje po Europie i kształci się u najlepszych szefów kuchni.
  • Angelika Borysiak - autorka bloga angelikaborysiak.pl, specjalistka ds. marketingu i social media manager w branży gastronomicznej, z którą jest związana od 2007 roku. Nieoceniona (ale doceniana!) w budowaniu strategii marki i prowadzenia komunikacji internetowej szefów kuchni i restauracji. Poza branżą gastronomiczną doświadczenie marketingowe zdobywała w agencji kreatywnej, gdzie współtworzyła działania dla wielu znanych firm, nie tylko sektora HoReCa.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc, w których można dobrze zjeść, i lokali "z duszą".
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branż™y turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
Spis treści bieżącego numeru:
 
  • Niskie zasięgi organiczne na Facebooku – jak sobie z nimi radzić i skutecznie angażować swoich fanów?
  • Wideo w restauracji, czyli gdzie człowiek nie może, tam technologię pośle.
  • Od trudnego gościa do miłośnika restauracji. To możliwe!
  • Restauracja na wysoki połysk.
  • POStaw na technologię.
  • Gwiazdki spod znaku Mareno.
  • W kolejce po jakość. Systemy wydawcze Dora Metal.
  • Deser restauracyjny – przykry obowiązek? [felieton]
  • Przepisy szefów kuchni: desery.
  • Pieczywo w restauracji.
  • Smaki jesieni [wywiad]
  • Nie tylko lemoniada, czyli o tym, jak zwiększyć sprzedaż napojów bezalkoholowych.
  • Kwiaty na talerzu [wywiad]
  • Pomysły na dziczyznę doskonałą [felieton]
  • O przechowywaniu wina w restauracji – rzecz o winiarkach.
  • Czy sommelier jest potrzebny?
  • Akademia inspiracji Makro.
  • Warszawski Festiwal Kulinarny „Rośliny, Owady i Miód”.
  • Nowości produktowe w branży HoReCa.
  • Katalog firm.
Stałe działy
 

MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, w tym wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych. Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają nowych klientów oraz przywiązują tych, którzy już Cię odwiedzili. Podpowiemy, w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług.

KNOW-HOW RESTAURATORA 
Podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.

POMYSŁ NA BIZNES 
Zastanawiasz się nad nowymi rozwiązaniami dla Twojej restauracji? A może myślisz o dalszym rozwoju i chcesz zagospodarować nową niszę na rynku? Prezentujemy Ci ciekawe pomysły na biznes. Podpowiadamy, jak wybrać skuteczny profil takiej działalności, jaki jest potencjał poszczególnych rozwiązań, a także o tym, jak przystąpić do działania i osiągnąć sukces w nowym biznesie.

CATERING 
Zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych. Podpowiemy, jak w pełni wykorzystać potencjał tej branży. Przeczytaj o najnowszych trendach w branży cateringowej, a także dowiedz się, jak ograniczać koszty związane z funkcjonowaniem swojej firmy.

PRODUKTY I TECHNOLOGIE 
Przegląd nowych rozwiązań i produktów dla biznesu gastronomicznego. Narzędzia dla kucharzy, kelnerów, szefów kuchni oraz managerów rozłożone na czynniki pierwsze i opisane. Szukaj inspiracji i nowych metod na usprawnienie pracy i podniesienie jakości serwowanych potraw? W tym dziale kompleksowo opiszemy najnowocześniejsze technologie i produkty branży gastronomicznej.

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża gastronomiczna, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa