Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Biznes Restauracje & Catering

Biznes Restauracje & Catering

Czasopismo

Jeżeli:

  • Jesteś właścicielem, menedżerem lub szefem kuchni i zależy Tobie na zwiększeniu liczby gości w restauracji – zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych
  • Odpowiadasz za food cost i chcesz realnie obniżyć aż o 17% koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań
  • Zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych
  • Chcesz podpatrzeć najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania kampanii marketingowych, które działają

To nie możesz przegapić najbardziej praktycznego czasopisma, stworzonego we współpracy z polskimi właścicielami restauracji, zajazdów, barów, bistro oraz firm cateringowych, które odniosły sukces.

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
W bieżącym wydaniu polecamy szczególnie:

Jak sprawić, żeby goście chcieli płacić więcej?    
Większy zysk to jest to, czego oczekuje każdy właściciel restauracji. Chcąc uzyskać ten zysk, wydaje pieniądze na reklamę i promocję, podnosi jakość i standard obiektu. Zmienia również menu. W pogoni za kolejnym klientem zapomina jednak o podstawowej sprawie. Zapomina o cyferkach.

Nie powielaj pomysłów konkurencji, czyli jak wykorzystać social media w promocji restauracji    
Dlaczego działania marketingowe, powinniśmy rozpocząć już na etapie tworzenia konceptu naszego lokalu? Jakie cele powinniśmy sobie wyznaczyć przed otwarciem restauracji? Jak skutecznie zaplanować strategię marketingową w social mediach? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w rozmowie z Angeliką Borysiak.

Podatki w gastronomii. Jak obliczyć VAT i podatek dochodowy?    
Poznaj możliwe formy opodatkowania działalności gastronomicznej z uwzględnieniem podatku dochodowego oraz podatku od towarów i usług (VAT ). Artykuł skierowany jest do osób fizycznych zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w formie indywidualnej.

Budżet restauracji, czyli jak obliczać koszty i zyski    
Pamiętacie czasy, kiedy pełni zapału rozpoczynaliście działalność związaną z branżą gastronomiczną? Nie ma znaczenia, czy to była od razu duża, ekskluzywna restauracja, mała nastrojowa knajpka czy bar. Wielu z Was nie przypuszczało, z jakimi przeszkodami przyjdzie się zmierzyć na drodze do pozyskania klienta i zdobycia jego lojalności oraz uznania.

 


Łączymy wiedzę z praktyką - wspieramy restauratorów i szefów kuchni w ich codziennej pracy

 

 

72 strony co dwa miesiące, numery archiwalne

 

W każdym numerze: blisko 20 stron Strefy Chefa: sylwetki szefów kuchni, inspiracje, wiadomości z branży

 

W każdym numerze rozbudowany dział "Marketing", a w nim wiele wskazówek dotyczących prowadzenia restauracji

 

Organizator Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów Restauracji i Szefów Kuchni

 

 
Zespół autorski skupia najlepszych specjalistów z branży, tj. Dagmara Plata-Alf, Patryk Dziamski, Tomasz Jakubiak, Piotr Rogowski

 

Dlaczego warto?
 

Jesteśmy organizatorem Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów Restauracji i Szefów Kuchni

To jedyne w Polsce wydarzenie dedykowane jednocześnie szefom kuchni i menedżerom restauracji. Składają się na nie dwie unikalne ścieżki - jedna dla szefów kuchni, dzięki której poznają oni tajniki sztuki kulinarnej na najwyższym poziomie. Swoją wiedzę w tym względzie przekaże czołówka polskiej sceny szefów kuchni, w tym Tomasz Jakubiak, Patryk Dziamski czy Ernest Jagodziński. Druga ścieżka warsztatowa skierowana do menedżerów restauracji obejmować będzie zagadnienia pozwalające osiągnąć wysoki poziom rentowności restauracji, prezentowane przez najlepszych w Polsce specjalistów w dziedzinie audytu finansowego, food costu oraz marketingu. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 numerów czasopisma w roku
  • W każdym numerze 72 strony praktycznych i aktualnych materiałów do wykorzystania w codziennej pracy.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dodatkowe dokumenty do pobrania z możliwością edycji
Piszą dla nas
 

Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży, wśród nich m.in.:

  • Tomasz Jakubiak - ceniony szef kuchni. Gospodarz popularnego programu "Jakubiak lokalnie" w telewizji Kuchnia+, który bije rekordy oglądalności i zdobywa rzesze nowych fanów, czego finałem będą nowe odcinki. Autor książki pod tym samym tytułem. W programie "Jakubiak lokalnie" przekonuje do korzystania z rodzimych, regionalnych produktów, a także odwiedza polskich rolników i hodowców. Jest jednym z niewielu kucharzy w Polsce promujących polską kuchnię i polskich producentów. W ramach promocji "ulicznego jedzenia" zorganizował w czerwcu 2013 r. pierwszy Street Food Festival by Tomasz Jakubiak, którego ideą było pokazanie nowego podejścia do kuchni - inaczej mówiąc: zdrowy fast food. W roku 2013 dołączył do elitarnej organizacji zrzeszającej najlepszych szefów kuchni w Polsce - Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Znani z telewizyjnych ekranów i najlepszych restauracji kucharze łączą siły, pomysły i entuzjazm, promując polską kuchnię i troszcząc się o edukację młodego pokolenia kucharzy.
  • Patryk Dziamski - uczestnik 4. edycji programu Top Chef, menedżer kuchni Kina Kulinarnego Transatlantyk w 2013, 2014 i 2015 r. Kucharz - Odkrycie roku 2015 według Poland 100 Best Restaurants. Współautor książki Lekcje smaków skierowanej do szkół gastronomicznych oraz autor dań do książki Kuchnia Zyguły. Juror konkursów kulinarnych: Trendy Chef w 2014 oraz 2015 r. w Bydgoszczy, Dorszowe Żniwa w 2014 i 2015 r. w Gniewie, a także Primerba Cup 2015 w Poznaniu. Szef kuchni, doradca kulinarny nastawiony na odkrywanie nowych trendów kulinarnych. Od 4 lat zaangażowany w nauczanie praktyczne w szkołach o profilu gastronomicznym. Właściciel Dziamski Culinary Studio oraz Dziamski Concept Rest. Od 2009 r. nieprzerwanie podróżuje po Europie i kształci się u najlepszych szefów kuchni.
  • Angelika Borysiak - autorka bloga angelikaborysiak.pl, specjalistka ds. marketingu i social media manager w branży gastronomicznej, z którą jest związana od 2007 roku. Nieoceniona (ale doceniana!) w budowaniu strategii marki i prowadzenia komunikacji internetowej szefów kuchni i restauracji. Poza branżą gastronomiczną doświadczenie marketingowe zdobywała w agencji kreatywnej, gdzie współtworzyła działania dla wielu znanych firm, nie tylko sektora HoReCa.
  • Adam Piwek - kieruje pracami zespołu PR w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. Niezależny konsultant, doradca i trener biznesu z zakresu zarządzania i nowoczesnej komunikacji marketingowej. Miłośnik miejsc, w których można dobrze zjeść, i lokali "z duszą".
  • Dagmara Plata-Alf - pasjonatka marketingu i zarządzania, a jej doświadczenie w branż™y turystycznej i hotelarskiej obejmuje ponad 10 lat. Aktywnie szkoli jako trener biznesu i specjalizuje się w strategicznym doradztwie marketingowym. Obecnie prowadzi firmę Hotel Media Group, która jest właścicielem m.in. takich marek jak: HotelAssist (firma doradcza), HotelAcademy (firma szkoleniowa), HotelAutomation (agencja specjalizująca się w aspektach zautomatyzowanych procesów marketingowych) oraz Marketing Pie (agencja marketingowo-eventowa). Prowadzi również osobistego bloga dagmaraplataalf.pl.
Spis treści bieżącego numeru:
 
  • Jak sprawić, żeby goście chcieli płacić więcej?
  • Otworzyliśmy drzwi do dalszego rozwoju. Relacja z III Ogólnopolskiej Konferencji Menedżerów Restauracji i Szefów Kuchni – „Rentowna Restauracja”
  • Nie powielaj pomysłów konkurencji, czyli jak wykorzystać social media w promocji restauracji
  • SelfCookingCenter i ConnectedCooking – najnowocześniejsze rozwiązania do profesjonalnej kuchni od Rational
  • Podatki w gastronomii. Jak obliczyć VAT i podatek dochodowy?
  • Budżet restauracji, czyli jak obliczać koszty i zyski
  • Zgrzyty w zespole. 10 prawd o konfliktach w miejscu pracy
  • Food Service. Jak zaopatrzyć restaurację?
  • 10 lat marki Winkolekcja
  • Mięso i wędliny najlepszej jakości
  • Wino w kuchni. 6 przepisów rekomendowanych przez naszą redakcję
  • Wszystko, czego nie wiecie o mące. Jaki rodzaj najlepiej stosować w profesjonalnej kuchni?
  • Jak konserwować grzyby na zimę?
  • 18. hala Selgrosu w Polsce już otwarta!
  • KES – Kitchen Energy Saver. System zarządzania energią dla obiektów gastronomicznych, pralni, kuchni hotelowych i szpitalnych
  • Wręczyliśmy 19 nagród dla najlepszych szefów kuchni w Polsce! Podsumowanie Gault&Millau Tour w 2017 r.
  • Za nami 17. edycja Kulinarnego Pucharu Polski!
  • Bocuse d’Or wraca do Polski! Kulisy kolejnej edycji
  • Grupa Dora Metal na HOST 2017 w Mediolanie
  • Nowości produktowe z branży HoReCa
  • Katalog firm
Stałe działy
 

MARKETING 
Kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, w tym wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych. Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają nowych klientów oraz przywiązują tych, którzy już Cię odwiedzili. Podpowiemy, w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług.

KNOW-HOW RESTAURATORA 
Podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW 
Podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.

POMYSŁ NA BIZNES 
Zastanawiasz się nad nowymi rozwiązaniami dla Twojej restauracji? A może myślisz o dalszym rozwoju i chcesz zagospodarować nową niszę na rynku? Prezentujemy Ci ciekawe pomysły na biznes. Podpowiadamy, jak wybrać skuteczny profil takiej działalności, jaki jest potencjał poszczególnych rozwiązań, a także o tym, jak przystąpić do działania i osiągnąć sukces w nowym biznesie.

CATERING 
Zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych. Podpowiemy, jak w pełni wykorzystać potencjał tej branży. Przeczytaj o najnowszych trendach w branży cateringowej, a także dowiedz się, jak ograniczać koszty związane z funkcjonowaniem swojej firmy.

PRODUKTY I TECHNOLOGIE 
Przegląd nowych rozwiązań i produktów dla biznesu gastronomicznego. Narzędzia dla kucharzy, kelnerów, szefów kuchni oraz managerów rozłożone na czynniki pierwsze i opisane. Szukaj inspiracji i nowych metod na usprawnienie pracy i podniesienie jakości serwowanych potraw? W tym dziale kompleksowo opiszemy najnowocześniejsze technologie i produkty branży gastronomicznej.

ZARZĄDZANIE PERSONELEM 
Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża gastronomiczna, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?

Szczegóły

Aktualizacje (Poradnik)

Produkt aktualizowany. Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 72
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Archiwum czasopisma
  • Wersja na PC i laptopa
  • Wersja na urządzenia mobilne

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa