Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing

Czasopismo

Sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania

Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Delivery icon Wysyłka: 14 dni
Price icon Cena: Netto
Temat numeru

Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych?

 

 

 


Od blisko 5 lat wspieramy w codziennej pracy marketerów i osoby odpowiedzialne za sprzedaż w internecie

 

 

6 numerów w roku i dostęp do archiwalnych wydań, a w każdym numerze sprawdzone rozwiązania, check listy, wskazówki i narzędzie skutecznego marketingu online

 

Autorzy to doświadczeni praktycy, marketerzy, którzy mogą się pochwalić udokumentowanymi sukcesami zawodowymi w branży online

 

Zawsze 100% praktycznych porad, gotowe narzędzia uzupełnione teorią przygotowaną w przystępny sposób

 

Prezentujemy przepisy na sukces w reklamie digitalowej

 


Dla prenumeratorów mamy zniżki na udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

 

Dlaczego warto?
 
  • Jako pierwsi pokazujemy trendy w branży online oraz sposoby jak je efektywnie wykorzystać,
  • Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy marketera,
  • Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  • Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa i cały czas staramy się ulepszać,
  • Starannie wybieramy autorów, którzy są uznanymi praktykami w branży i wiedzą jak odnieść sukces w kampaniach i sprzedaży Online
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje i fachowe porady, prowokujących do myślenia wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie prowadzić akcje sprzedażowe w Internecie.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu - czyli nielimitowany dostęp do archiwum z 3 ostatnich lat zawierającego ponad 1100 stron rzeczowych komentarzy. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej,
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Paweł Sala. Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek SMB oraz IAB Polska.
  • Maciej Lewiński. Ekspert Google Analytics i Google Adwords. Maciej Lewiński nie jest typowym SEM specjalistą. Jest prawdziwym wojownikiem, tym, który zwycięża. Strony internetowe zmienia w skuteczne narzędzia sprzedaży poprzez ich zaawansowaną optymalizację. Analizuje dostępne dane, tak aby dostarczać klientom kluczowych informacji. Dzieli się wiedzą na szkoleniach, które prowadzi jako certyfikowany trener Google. Jako jedyny w Polsce posiada wszystkie certyfikaty Google.
  • Krzysztof Wroński. Certyfikowany Trener Google AdWords. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych online oraz analityce internetowej. Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego, w tym z obsługi narzędzi Google AdWords i Google Analytics. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych i popełnia artykuły w czasopismach branżowych.
  • Krzysztof Marzec. certyfikowany trener Google AdWords, trener Akademii Google Partners. Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współprowadzi agencję DevaGroup, kierował również działem SEO w Interia.pl. Pracował przy projektach dla takich marek, jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników, głównie e-commerce, mobile Marketing oraz marketing lokalny.
W najnowszym wydaniu
 

AKADEMIA ANALYTICS
Mój sposób na słowa kluczowe w Google Universal Analytics – problem (not provided)

KAMPANIE GOOGLE ADWORDS
Jak kalkulować i ile kosztuje kliknięcie w wyszukiwarce Google?

E-MAIL MARKETING
E-mail marketing w świecie mediów społecznościowych – jak integrować działania e-mail i social media?

Stałe działy
 
  • VIP - Rozmowy z inspirującymi ludźmi branży
  • Temat numeru - w każdym wydaniu poruszamy tematykę trendów oraz zmian prawnych w branży
  • Pozycjonowanie - Prześwietlamy rynek firm świadczących usługi pozycjonerskie i pokazujemy, które metody są najbardziej skuteczne.
  • Media społecznościowe - Czy moda na media społecznościowe może przełożyć się na korzyści dla firm? Od własnego fanpage'a po e-commerce.
  • E-mail marketing - Podpowiadamy jak zbudować od podstaw własną bazę wysyłkową - na przykładach dla różnych branż, jak poszerzyć liczbę wartościowych adresów e-mail oraz jak zwiększyć otwieralność i klikalność ofert. Wreszcie jak najlepiej dobrać dostawcę usług e-mail marketingowych.

Szczegóły

Przewidywany czas dostawy (dni) 14
Liczba stron 84
Typ produktu Czasopismo
Informacje wydawnicze

Dwumiesięcznik

Prenumerata Optymalna:

  • Wersja papierowa
  • Wersja elektroniczna
  • Dostęp do portalu
  • Archiwum

Prenumerata Ekonomiczna:

  • Wersja papierowa
Aktualizacje (Poradnik)

Przedłużenie prenumeraty na kolejny okres następuje automatycznie i nie wymaga odrębnego zamówienia.