Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności . Warunki dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.
Biznes Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing

Czasopismo

Sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania

Jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom e-marketingu!

Opcje zakupu

Stock state icon Dostępność: Ograniczona ilość
Price icon Cena: Netto
Temat numeru

e-MARKETER W KRAINIE GOOGLE

 

 

 

 

Zero reklam, tylko treści merytoryczne, innowacyjny system oznaczeń artykułów


Wspieramy w codziennej pracy marketerów i osoby odpowiedzialne za sprzedaż w internecie

 

 

6 numerów w roku i dostęp do archiwalnych wydań, a w każdym numerze sprawdzone rozwiązania, check listy, wskazówki i narzędzie skutecznego marketingu online

 

Autorzy to doświadczeni praktycy, marketerzy, którzy mogą się pochwalić udokumentowanymi sukcesami zawodowymi w branży online

 

Zawsze 100% praktycznych porad, gotowe narzędzia uzupełnione teorią przygotowaną w przystępny sposób

 

Prezentujemy przepisy na sukces w reklamie digitalowej

 


Dla prenumeratorów mamy zniżki na udział w konferencjach i szkoleniach organizowanych przez Redakcję

 

Dlaczego warto?
 
  • Jako pierwsi pokazujemy trendy w branży online oraz sposoby jak je efektywnie wykorzystać,
  • Przekazujemy praktyczne wskazówki, wdrożenia, strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy marketera,
  • Wskazujemy jednoznacznie, które kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność,
  • Powstaliśmy w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Państwa i cały czas staramy się ulepszać,
  • Starannie wybieramy autorów, którzy są uznanymi praktykami w branży i wiedzą jak odnieść sukces w kampaniach i sprzedaży Online
W ramach prenumeraty otrzymasz:
 
  • 6 bogatych w informacje i fachowe porady, prowokujących do myślenia wydań magazynu tworzonych dla osób, które chcą skutecznie prowadzić akcje sprzedażowe w Internecie.
  • Roczny dostęp do biblioteki internetowej Magazynu - nielimtowany dostęp do archiwum z ostatnich lat. Sięgniesz do niego zawsze wtedy, gdy potrzebujesz inspiracji, gotowych rozwiązań, przykładów zastosowania.
  • Stały kontakt z Redakcją - pełne wsparcie Czytelników przez Redakcję z gwarancją odpowiedzi na każde pytanie.

Dostęp do portalu internetowego, na którym znajdą Państwo:

  • archiwalne numery czasopisma w wersji elektronicznej
  • dostęp do nowego numeru czasopisma w wersji online kilka dni przed ukazaniem się wersji papierowej,
Mamy też portal
 

Dlaczego korzystanie z portalu jest tak wygodne?

  • Stały dostęp do archiwalnych numerów czasopisma
  • Wygodne przeglądanie czasopisma na tablecie i smartfonie w dowolnym miejscu na świecie
  • Możliwość zaznaczania i przechowywania w schowku wybranych treści
Piszą dla nas
 
  • Paweł Sala. Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, menedżer, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na rynku polskim. Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wielokrotnie wyróżnianych i nagradzanych na takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards. Ponadto członek SMB oraz IAB Polska.
  • Maciej Lewiński. Ekspert Google Analytics i Google Adwords. Maciej Lewiński nie jest typowym SEM specjalistą. Jest prawdziwym wojownikiem, tym, który zwycięża. Strony internetowe zmienia w skuteczne narzędzia sprzedaży poprzez ich zaawansowaną optymalizację. Analizuje dostępne dane, tak aby dostarczać klientom kluczowych informacji. Dzieli się wiedzą na szkoleniach, które prowadzi jako certyfikowany trener Google. Jako jedyny w Polsce posiada wszystkie certyfikaty Google.
  • Krzysztof Wroński. Certyfikowany Trener Google AdWords. Specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych online oraz analityce internetowej. Prowadzi szkolenia z marketingu internetowego, w tym z obsługi narzędzi Google AdWords i Google Analytics. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych i popełnia artykuły w czasopismach branżowych.
  • Krzysztof Marzec. certyfikowany trener Google AdWords, trener Akademii Google Partners. Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współprowadzi agencję DevaGroup, kierował również działem SEO w Interia.pl. Pracował przy projektach dla takich marek, jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników, głównie e-commerce, mobile Marketing oraz marketing lokalny.
Porównanie wersji Wersja Ekonomiczna Wersja Optymalna
ZAWARTOŚĆ
Wersja Papierowa
Wersja Elektroniczna
Dostęp do portalu
Archiwum
Artykuły w wersji elektronicznej
W aktualnym numerze m.in.:
 
  • Google AdWords 2017 – jak tworzyć klikalne i przyciągające wzrok reklamy linków sponsorowanych po zmianach?
  • Jak identyfikować kluczowe frazy i tworzyć atrakcyjny content dla użytkownika i… robota wyszukiwarki?
  • Prześwietlenie panelu Google AdWords – 10 elementów do optymalizacji kampanii krok po kroku.
  • Jak przeprowadzać testy z Google Optimize? Praktyczny przewodnik e-marketera.
  • 10 skutecznych i świeżych pomysłów na kampanie reklamowe na Facebooku – bezpłatne oraz płatne.
  • Przewodnik wideomarketera – 15 praktycznych porad komunikacji na YouTube i nie tylko.
  • 5 pomysłów na niestandardowe działania SEO.
  • Google Tag Manager – od zera do GTM bohatera. Wdrożenie podstawowych tagów krok po kroku.
  • Jak przygotować audyt SEO krok po kroku? Od samodzielnej optymalizacji po wsparcie eksperta SEO.
  • TOP 10 błędów związanych z tworzeniem aplikacji mobilnej.
  • Odpicuj swój Google Analytics, czyli wszystko o sekcji administracyjnej.
  • Taktyki social media do wdrożenia dziś wieczorem (cz. 1.)
  • Dziesięć punktów w odpowiedzi na pytanie: dlaczego znowu nie udało mi się sprzedać, czyli nie tylko o konwersji.
Stałe działy
 
  • VIP - Rozmowy z inspirującymi ludźmi branży
  • Temat numeru - w każdym wydaniu poruszamy tematykę trendów oraz zmian prawnych w branży
  • Pozycjonowanie - Prześwietlamy rynek firm świadczących usługi pozycjonerskie i pokazujemy, które metody są najbardziej skuteczne.
  • Media społecznościowe - Czy moda na media społecznościowe może przełożyć się na korzyści dla firm? Od własnego fanpage'a po e-commerce.
  • E-mail marketing - Podpowiadamy jak zbudować od podstaw własną bazę wysyłkową - na przykładach dla różnych branż, jak poszerzyć liczbę wartościowych adresów e-mail oraz jak zwiększyć otwieralność i klikalność ofert. Wreszcie jak najlepiej dobrać dostawcę usług e-mail marketingowych.

Szczegóły

Kontakt z wydawcą Joanna Czeladzińska joanna.czeladzinska@forum-media.pl tel. 61 66 55 873
Typ produktu Czasopismo
Liczba stron 80
Format 200 x 280 mm
Częstotliwość ukazywania się czasopisma 6 numerów w roku
Przewidywany czas dostawy

Standardowy czas realizacji zamówienia od daty jego wpływu do Wydawnictwa do momentu dostarczenia przesyłki odbiorcy wynosi ok. 7 dni roboczych. Czasopismo oraz faktura wysyłane są w dwóch niezależnych przesyłkach za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Kontynuacja prenumeraty

Przedłużenie prenumeraty następuje automatycznie i nie wymaga składania oddzielnego zamówienia.

Wraz z ostatnim numerem prenumeraty otrzymają Państwo przypomnienie informujące o kończącej się prenumeracie i automatycznym wznowieniu prenumeraty na kolejny rok. W razie konieczności rezygnacji  należy w przeciągu 14 dni od otrzymania ostatniego numeru w ramach rocznej prenumeraty przesłać do nas pisemną rezygnację na adres bok@forum-media.pl.

Adres strony www

www.o-m.pl