Czasopismo Logistyka a jakość | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Transport i Logistyka

laj.pl

Logistyka a Jakość

„Logistyka a Jakość” to czasopismo w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania łańcuchem dostaw: procesom zakupowym, produkcji, magazynowaniu i transportowi. Dwumiesięcznik powstał w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez Czytelników, którzy współtworzą czasopismo i prezentują własne opinie i projekty logistyczne.

Czasopismo Logistyka a Jakość to teraz Logistyka i Magazynowanie, przeczytaj więcej tutaj.

  • 95 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 17 numerów archiwalnych

laj.pl

Dwumiesięcznik menedżerów łańcucha dostaw

„Logistyka a Jakość” to praktyczne czasopismo branżowe adresowane do osób zarządzających logistyką. W każdym wydaniu dwumiesięcznika publikujemy obszerną analizę konkretnego zagadnienia bądź problemu związanego z zarządzaniem łańcuchem dostaw, przygotowaną przy wsparciu specjalistów rynkowych i naukowych. Zespół autorski tworzy grono ekspertów-praktyków, którzy przekazują Czytelnikom wartościowe informacje do wykorzystania w codziennej pracy zarządzających łańcuchem dostaw.

W każdym numerze czasopisma „Logistyka a Jakość” publikujemy dobre praktyki i studia przypadków na temat organizacji obszarów takich jak: dystrybucja, magazynowanie, produkcja i transport; plusy i minusy współpracy z operatorami logistycznymi, analizy wpływu na łańcuch dostaw bieżących wydarzeń, nowości technologiczne usprawniające przepływ informacji i towarów. Każde wydanie czasopisma zawiera blok artykułów analizujący wybrany obszar rynku.

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Autor liczonych w setkach artykułów popularno-naukowych oraz ponad 70 naukowych o tematyce logistycznej i informatycznej, w tym monografii „Konfigurowanie łańcucha dostaw. Teoria, instrumenty i technologie”, oraz podręcznika „Logistyk/spedytor” dla zawodu logistyk/spedytor. Od 2012 roku jest Menedżerem Innowacji w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu z ramienia Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

zwiń

Dyrektor Działu Consultingu IT w Inteco Business Solutions. Absolwent Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informacyjno-Telekomunikacyjnych i Politechniki Poznańskiej. Od 1995 r. zajmuje się wdrożeniami SAP w modułach gospodarki materiałowej (SAP MM) oraz gospodarki magazynowej (SAP WM), posiada liczne certyfikaty m. in. SAP Supply Chain Management – Procurement, SAP Supply Chain Management – Logistic Execution, a także SAP Exchange Infrastructure & Integration oraz SAP ABAP Development. Posiada bogate wieloletnie doświadczenie w obszarze integracji systemu SAP z systemami informatycznymi.

zwiń

Doradca logistyczny i właściciel Lubandy.Logistic.Services. Od blisko piętnastu lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, odpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jak dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 100 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zapasowych, lekarstw i produkcyjnej.

zwiń

CPIM Master Instructor, dyrektor konsultingu MPM Productivity Management. Pierwszy Polak, a dziewiąty Europejczyk, który otrzymał stopień mistrza w hierarchii instruktorów Certyfikacji w Zarządzaniu Produkcją i Zapasami (CPIM) amerykańskiego stowarzyszenia APICS. CPIM Master Instructor to najwyższy stopień, jaki można zdobyć, będąc trenerem – członkiem APICS. Licencjonowany trener TFC (The Fresh Connection), zaawansowanego symulatora łańcucha dostaw. Od 2001 r. związany z MPM Productivity Management. Od 2004 r. pełni funkcję dyrektora konsultingu. Od kilkunastu lat zaangażowany w działalność konsultingową. Doświadczenie biznesowe na stanowiskach menedżerskich zdobywał zarówno w dużych spółkach krajowych (IFS Poland), jak i zagranicznych – Belvar na Białorusi. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu zarządzania produkcją, logistyką i zapasami oraz wdrażaniu systemów wspomagających zarządzanie.

zwiń

Principal w polskim biurze Miebach Consulting. Od 16 lat kierownik projektów koncepcyjnych i detalicznych oraz modelowania struktur łańcuchów dostaw w Polsce, Europie Zachodniej i Arabii Saudyjskiej. Szef działu Material Flow Engineering platformy e-learningowej Grupy Miebach. Brał udział w szeregu projektów dla operatorów logistycznych, w tym wsparcia w przetargach na logistykę kontraktową dla wiodących operatorów logistycznych w Niemczech, Polsce i we Włoszech.

zwiń

Menedżer, przedsiębiorca, mentor i trener biznesu, konsultant zarządzania. Absolwent informatyki Politechniki Poznańskiej oraz Staffordshire Polytechnic a także podyplomowych studiów zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz finansów korporacyjnych w London Business School. Zarządzał funkcjami korporacyjnymi takich firm jak Bestfoods (Knorr), Raben oraz Beiersdorf (Nivea) gdzie pełnił funkcję członka zarządu oddziału polskiego oraz dyrektora zarządzającego Beiersdorf Customer Supply w Hamburgu - jednostki zarządzającej logistyką koncernu w Europie. Od czterech lat rozwija własną działalność konsultingową pod marką Scout Solutions wspierając zarządy firm polskich i zagranicznych głównie w obszarach logistyki, produkcji, finansów oraz sprzedaży. Wykładowca programu MBA w Zarządzaniu Logistyką w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Promotor teorii ograniczeń, metodologii lean management oraz kultury kaizen.

zwiń

W latach 2000-2012 pracował na szczeblu zarządu i rady nadzorczej u globalnych operatorów logistycznych i firm kurierskich, w tym: DHL, Ceva oraz DPD. Regularnie wspiera fundusze private equity oraz inwestorów branżowych w Europie, Ameryce Północnej i Azji w zakresie fuzji i przejęć (M&A). Odpowiedzialny za ponad 20 strategicznych projektów logistycznych dla wiodących producentów oraz sieci handlowych na przestrzeni ostatnich trzech lat w Europie Środkowej, Rosji oraz Wielkiej Brytanii. Założyciel i partner zarządzający Graphene Partners, firmy doradczej specjalizującej się w usprawnianiu logistyki, przede wszystkim w optymalizacji łańcucha dostaw, fuzjach i przejęciach, negocjowaniu umów logistycznych oraz zarządzaniu projektami logistycznymi.

zwiń
W NAJNOWSZYM WYDANIU M.IN.:

W NAJNOWSZYM WYDANIU M.IN.:

  • DODATEK SPECJALNY – AI W LOGISTYCE - Sztuczna inteligencja w transporcie. Jakie zmiany czekają całą branżę?

    Sztuczna inteligencja w transporcie. Jakie zmiany czekają całą branżę?

  • FLOTA FIRM KURIERSKICH - Zielona przyszłość logistyki staje się już faktem.

    Zielona przyszłość logistyki staje się już faktem.

  • LOGISTYKA MORSKA - Incydent na Wielkim Jeziorze Gorzkim.

    Incydent na Wielkim Jeziorze Gorzkim.

  • TRANSPORT - Jak utrzymać stabilność finansową firmy z branży TSL w czasach recesji? Narzędzia skutecznie wspierające płynność finansową

    Jak utrzymać stabilność finansową firmy z branży TSL w czasach recesji? Narzędzia skutecznie wspierające płynność finansową

Stałe działy

Stałe działy

Rynek - nowe inwestycje, które mają wpływ na przepływ towarów, nowe produkty i usługi z rynku TSL, relacje inwestorskie, zmiany organizacyjne i personalne – zbieramy z rynku i serwujemy w postaci krótkich informacji.
Temat numeru - szerokie spojrzenie z poziomu strategii na wybrane zagadnienie związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw. Obszerna analiza konkretnego tematu bądź problemu przy wsparciu ekspertów rynkowych, naukowych oraz praktyków.
Raport - w tym roku szczególnie przyjrzymy się rozwiązaniom logistycznym wykorzystywanym w poszczególnych branżach, w tym w: automotive, farmaceutycznej, e-commerce, odzieżowej, elektronicznej.
Zarządzanie - jak podnieść wydajność przedsiębiorstwa wykorzystując do tego zarządzanie łańcuchem dostaw? Trzeba uczyć się zarządzania nim wraz ze zmieniającym się otoczeniem. Produkcja, zakupy, transport, magazynowanie – sprawdzamy, jakie dobre praktyki wypracowali menedżerowie logistyki. Wspólnie z ekspertami szukamy rozwiązań organizacyjnych, operacyjnych i technologicznych, które pomogą ulepszyć, usprawnić i obniżyć koszty w łańcuchu dostaw.
Projekty - studia przypadków, konkretne projekty – wiemy, że takie artykuły szczególnie interesują naszych czytelników. Chcemy dostarczać im najciekawszych, najnowszych, polskich i zagranicznych opisów projektów związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw we wszystkich jego obszarach.
Menedżer - codziennych obowiązkach, niecodziennych wyzwaniach i ciekawych projektach, edukacji i rozwoju zawodowym rozmawiamy z logistykami.
Produkty - obszernie prezentujemy konkretne produkty i usługi, które ułatwią codzienną pracę osobom zarządzającym logistyką (m.in. systemy informatyczne, technologie usprawniające produkcję, zakupy, transport i magazynowanie, nowe usługi operatorów logistycznych i kurierów, usługi związane z finansowaniem inwestycji i sprzętu).
Prognozy - piszemy o aktualnych tendencjach i kierunkach zmian. Prezentujemy wyselekcjonowane raporty rynkowe, analizy gospodarcze, badania, podsumowania istotne dla zarządzania łańcuchem dostaw.
Wydarzenia - organizujemy, patronujemy i bywamy na kluczowych wydarzeniach (targach, kongresach, konferencjach i spotkaniach), które dotyczą organizacji łańcucha dostaw, bądź kierowanych do branży TSL – zarówno tych w kraju, jak i zagranicą. Tutaj o nich informujemy.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wybierz wersje prenumeraty

Adres strony produktowej

Czasopismo Logistyka a Jakość to teraz Logistyka i Magazynowanie, przeczytaj więcej: https://www.logistykaimagazynowanie.pl/o-czasopismie

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Adres strony produktowej

Czasopismo Logistyka a Jakość to teraz Logistyka i Magazynowanie, przeczytaj więcej: https://www.logistykaimagazynowanie.pl/o-czasopismie

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)